1 Şubat 2014 Cumartesi

Ufak bir sır.

''Arkadaşlar ben bir kızla tanıştım face den konuşuyorduk bir kızın fotoğrafını gösterdi ve diyalog aynı böyledi :
+Kız güzel demi. dedi
-Güzel değil bu kız. dedim
+Neden ?. dedi
-Hoşuma gitmedi. dedim
+Ah bunun gibi olsam ne kadar güzel olurdum. dedi
-Neden ki kızım sen böyle de güzelsin. dedim
1 saat cvp vermedi sizce arkadaşlık ilişkim kötüye mi gitti yoksa bir şey olmadı mı. face i açık ama cevap vermiyor. .s ''

Bu diyaloğu bir çırağım herhangi bir forumda görmüş.
Şimdi...
Siz bu şekilde sızlananlardan değilsiniz artık, değil mi ?
Bunun bir kevaşe testi olduğu gayet açık...
Dişiyi terslemesi-dalga geçmesi gereken yerde, ''iyi jojuk xde'' oldu.
Ve sorun ?
Onun oyununa dahil oldu ve yenildi.
Bakın beyler, size bir sır vereyim.
Sessizce gelin, başkaları duymasın...
Kulağınızı iyi açın ve fısıltıya kulak verin:
''Dişinin oyununa dahil olmaktansa, oynama... ''
Aynen öyle...
Onların basit ve çirkef oyunlarını oynamak yerine, oyuna kayıtsız kalın ve daha iyi oyunlar bulabileceğinizi gösterin!
Bu ona, onun testini anladığınızı ve ondan soğuduğunuzu düşündürecektir ; bunun sonucunda, telaşlanacağı için hormonal faaliyet artacaktır ve o sırada sizi düşündüğü için de sıkı nöral ağlar kazınacaktır...
Çoğu kere, sırf bu basit taktikle arkadaşlarımla çıkan dişilerin bana alenen ''Yatabiliriz ve o duymaz'' dediğine şahit oldum.
Eğer şartlar aleyhineyse, bunu ipleyip ona resmiyet kazandırmak yerine, kendi şartlarını oluştur!
Diğer taktiklerimi öqrenmek için ananızla irtibata gechin xd xd

Ben ne mi derdim?

O an içimden ne geliyorsa...
''Yarrama benzerdin''
''Anan yarrama benzerdi''
''Anan''
''Beni uğraştırma o kadar yurdum abazası varken''
''Kevaşe testi yapma, sikerim ananı'' ; kevaşe testini açıkladığımda ''Bizi nasıl bu kadar iyi tanıyorsun?'' diye bir cevap almıştım.
Siz olsaydınız, sevinirdiniz.
Fakat ben o dişiyle çok daha fazlasını yaptım.
''Orospu çocuğu ben sana güzel olamazsın demedim, anan olamazsın dedim''
''Tez atımı getirin''
''Vid his epsılutliy megnifisınt''
''Anan qadar qusel deil xd xd''
''Bak şimdi sana bir refleks testi yapayım: a'ya bas, sonra n'ye bas ; hemen bir kere daha bas ve enter'a bas, sonra seslice oku''
''Ananı sikerim orospu çocuğu!!!''
''Kız güzel olsaydı şuan yanımda olurdu yarram''
''Benimle sevişmek istiyorsun, değil mi?''
''Ben gelemeeeem, kusura bakmayın''
''Anan''
Gibi şeyler olabilirdi.

"Bir dişi "Hazır ayaktayken bi su getirir misin?" derse cevabın ne olurdu?"

''Otururken bir misyoner pozisyonu alır mısın?''
''Kalk kendin al orospu çocuğu!''
"Nereden getireceğimi söylemedin?'' ; büyük ihtimalle anlamaz.
''Bu bir sevişme teklifi mi ?''
''Ben oturarak da boşalırım, nereye istersen oraya geç sen''
''Tamam yarram bekle'' ; suyu alır gelir karşısında içerim.
''Niye ayağına kim sıçtı? (haykırdım!)'' ; aralıksız favorim, hala gülüyorum. not: aşağılardan gözüme çarptıkça gülüyorum.
''Bu bir misyon mu?''
''Kime göre, neye göre?''
''Anan da getirirdi''
''Su sayılmaz yarram ; 4. sınıf ingilizce öğretmenine sokayım xd xd''
''Hayır''
''Sen ayaktayken ben başka şeyler isterim ama?''
''Tabii ki'' ; suyu getirir ve başka birine veririm içmesi adına, ''Kime getireceğimi söylemedin yarram'' derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder