4 Şubat 2014 Salı

Tabular


Öncelikle bazı soru işaretlerini gidereyim.
Popülerlik gibi bir amacım yok, sosyal medyada popülerlik de ihtiyacım olan son şey bile değil...
Yarıda bırakıp gitmem konusunda da birçok mesaj aldım...
Sebep ?
Yani yarıda bırakıp gidince taşaklarım kapıya mı sığmayacak ?
Bu olay zaten bir süreç.
Daha siksen durduramazsın...
Ben şuan bıraksam, sen yine yıllar sonra alfa olursun ; ben sadece tetiklediğim süreci hızlandırıyorum, fazlasını yaptığımı asla söylemedim.
Benim yaptığım şu işte en önemli unsur okuyucudur.
Yani okuyan soracak, yargılamadan özümseyecek, defalarca okuyacak, görüşlerini belirtecek, eklemeler yapacak...
Öküz-tren ilişkisi olursa tat almayız ; öncelikle bir alfa ortamı domine etmelidir.
Bazen size alfa kişilikle mükemmel kullanılabilecek taktikler vereceğim ; isteyen dışarı çıkıp farkı görecek.
Yani burada çakma ''kız tavlama taktikleri'' yok...
Ben size hayatı yaşamayı öğreteceğim, dişiler devamında önünüze serilecek.
Hani bazı dişiler güzel değil ama çekicidir.
Onlar da dişiliği iyi kullanırlar misalen...
Lan zaten güzel-yakışıklı kavramı sadece ünlülere göre belirleniyor artık.
Belki de ünlüler yahut geçmiş toplumdaki alfalar farklı tipte olsaydı, şuan tipsiz olarak nitelendirilen Adamlar yakışıklılığın geldiği son nokta, hatta 100 metre ilerisi, caminin hemen karşısı olacaktı...

Ben yoğun bir insanım...
Yoğunluktan bulduğum sürede de zevk olsun diye gidip dişi tavlardım ; zaten kendim olmak dışında yaptığım bir şey yoktu bana tav olmaları için...
Şimdi ise cidden son derece güzel, gerçekten mükemmel bir fizik ve huya sahip olan bir dişiyle birlikteliğim var ; ben ayrılmadığım sürece de bitmeyecek.
Fakat asıl olay şu ki: erkekler çok eşlidir.
''Nasıl yani hıammmmına gooyum?'' deme, okumaya devam et.
Evet, evlenen baban yanlış yaptı ve hayatı sikiliyor ; şuan sadece kendini kandırıyor.
Dişi tek eşlidir ve çok eşli erkeği 100 gram etle oynatmaya çalışır.
Garip fakat başarır !
Onu eline alır ve tüm alfalığını törpüler.
Bilerek mi yapar ?
Tabii ki hayır.
Bilinçaltından gelen bir olaydır.
Farkında olmadan yaptığı her hareket alfalığı törpüler ve alfa erkeğin içine zincirlenir.
Amına çakim, ne kadar boktan bir durum...
Bir düşünsene şu olayı, sonradan erkeğin düştüğü aciz duruma bir bak.
Bu nedenle dişiler tehlikelidir...
Fakat ben dişiler tarafından törpülenmemeniz konusunda da yardımcı olacağım, ilerde...
Dişi seni istediği gibi bükemeyince, önünde eğilecek ; daha ılımlı, saygılı, hoşgörülü olacak sana karşı.
Yani ben yazıyla ancak bu kadar dile getirebiliyorum, nasıl derecede mükemmel bir şey olduğunu bu bloga sahip çıktığınızda zaten tadacaksınız.

Benim paraya ihtiyacım yok.
Eğer olsaydı paralı insanlara seminer verirdim ve bir haftada yedi sülaleme yetecek parayı çıkarırdım...
Yahut yapacaklarımı süsleyip kitap yazardım ; yine hayallerinizin almayacağı kadar para kazanırdım.
Gerek yok...
Ben alfa olduğum sürece hayat zaten benim oyun parkım ve içindeki insanlar da kumlar ; ben istediğimde Kumlardan kale yapıp, istediğimde o kaleleri yıkabilirim.
Sen de bunu yapacaksın.

Ha bir de ''aşk'' diye bir olay var ki, en sevdiğimdir benim...
Aşk kadar rant sağlayan ve para tuzağı olan başka bir piyasa var mı saf herifler ?
Yani ''Aşkım bende esir anan sende zaaaaa'' dese dahi arabesk rapçilerin yüzbinlerce izlendiği bir dünyadayız ve halen aşka inanan var...
Aşk dediğimiz olgu, tamamiyle nöral ağlar ve hormonlardır.
Seks yapma arzusudur temelde fakat dişiyle siz vakit geçirdikçe dişi hakkındaki anılar nöral ağ olarak kazınır beyninize ve bu kodumunun ağları sizi aşık eder.
Az ağ hoşlantı, çok ağ kara sevda olarak adlandırılır.
Nöral ağlar zayıflar fakat çok uzun sürer ; bu da aşk acısı oluyor.
Asla silinmez ; bu da ''eski sevgilimi görünce içim parçalanıyor'' olur.
Aşk dişilerin eliyle yaratıldı...
Çünkü dişilere boyun eğdiren mükemmel alfalar sinsi kevaşelerin hoşuna gitmedi ve onları seksin üzerine bazı hormonlar kullanarak kendilerine bağlayıp betalara dönüştürdüler.
Dişiler kurnazdır ve ''Alfalar dönemi''nin sona ermesiyle, erkek dünyasını yoketmekle uğraştılar.
Eski erkek tipiyle şimdiki erkek tipine bir bakın.
Sertlik olarak söylemiyorum...
Kendinden emin, özgüvenli, yerine göre esprili, normalde ise ciddi ve umursamaz, sosyal ilişkileri güçlü, küstah...
Yani tarif edilecek şekilde böyle...
Şimdi nasıl ?
Kendinden emin değil ; çünkü kendisi değil.
Özgüvenli değil ; çünkü güvenecek bir olayı yok aslında şuan, sadece kendini kandırıp ''Özgüvenli taklidi'' yapanlar var, değineceğim onlara da...
Ciddi ve umursamaz değil ; ''kadınlar güldüren erkeklere bayılır''ı yanlış alıp işi şebekliğe döktü ve bir alfa gibi espri yapmayı bilmiyor.
Umursamaz değil ; çünkü alfa olmadığı için dişi ilgisi görmüyor ve buna aç, bir tanesi daha kuyruk sallasa bizimki boşalarak koşuyor o tarafa.
Sosyal ilişkileri güçlü ve ortamı domine eden değil ; çünkü kendinden emin ve özgüvenli değil, aynı zamanda ortamın gerginliğini alacak zekice esprileri yok.
Küstah değil ; çünkü zaten elindekini kaybetmekten korkuyor, onunla kıvamında dalga geçip ''Sana ihtiyacım yok'' mesajı veremiyor.

Bunları sadece muhabbet olsun diye anlatıyorum, kafanızda dursun fakat uygulamak için aşırı uğraş vermeyin.
sadece alfa profili gözünüzde biraz canlansın...
Halen alfanın ne olduğunu tam olarak bilmiyorsunuz.
''Alfa, bir dişinin daima seks düşündüğü erkek tipidir'' desem, yarısını dahi tarif etmiş olamam.

Ben sana bir şey anlatsam daha açıkça belirttiğim olayları anlayamayan bağnaz kafanla onları mı kafanda tutacaksın ?
Tabii ki tutamayacaksın.
Ben de bunu bildiğim için bilinçaltına ekiyorum tohumları...
Nlp'nin ne olduğunu araştırırsan eğer, sorularına cevap bulacaksın.
Ben onca olay arasında buraya zaman ayırıyorum.
Diğerlerinin yaptığı gibi para tuzağı kitaplardan alıntı yapmıyorum.
Burada sizlere dişi dünyasına giriş teklif ediyorum.
Sadece girmekle yetinmeyip, istediğiniz gibi at koşturmaktan bahsediyorum...
Buna cesaret edemeyen, çamur atmaya çalışan illa ki olacaktır...
Anneniz sizi bunun için yetiştirdi, bunun için törpüledi.
Sinsi betalar hayatın içinde de var ; bunu mazur görüyorum, doğa böyle işliyor.
Basit beta kalıbından çıkmak ve hayatın boyunca insan ilişkilerinin envai çeşitinde üstün olmak istiyorsan ; oku, özümse, danış.
Eğer beta olarak mutluysan, psikolojini sikmeden önce git.

Ayrıca olayların farkına daha iyi varmak isteyen varsa, sırayla gördüğü her kızla şuan normal muhabbet edip telefon numarasını alsın.
Olaylara yeni başladığımız için yüzde düşük olacaktır...
Fakat ben ilerledikçe, sizler de ilerleyeceksiniz ve bu oranı %100'e çekeceğiz.
Abartısız konuşuyorum, %100...
Korkunç bir başarı oranı...
Fakat doğal bir seleksiyon...
Basit ve yılışık betalardansa, kendinden emin ve özgüvenli alfalar her dişiyi cezbeder.
Olayı dişilerin bakış açısından da inceleyeceğiz.
Dişilerin erkeklerden nefret etme sebepleri, büyüme çağlarındaki farklılıklar, onları nasıl aşabileceğiniz, kendimden verdiğim örnekler...
Bunlar sizi değiştirecek ve zincirlerinizi kıracak.
Dişilerin gerçek yüzlerini gördüğünüzde ise boş yere kendinizi siktiğinizi, yatak dışında bir işe yaramayan basit varlıklar olduklarını anlayacaksınız.
Yalnız yatakta cidden iyilerdir ; sadece alfa olarak içlerindeki şehvetli dişiyi çıkarmanız gerekli...
Gözünüzde büyütmeyin, her şey kendiliğinden olacak.

Ben buraya zaman ayırarak size çok büyük bir iyilik yapıyorum.
Kendimi övmediğimi biliyorsunuz, şu kodumunun mecrası pek sikimde değil.
Şuan benim hayatımı yaşayıp, şuraya beş dakika zaman ayıracak bir kişi dahi yoktur aranızda...
Bazı olayların kıymetini bilin ve benim küçücük zamanımı dahi size faydalı olmaya harcamamı suistimal etmeyin.
Bir şeyler öğrenmeye, çıkarmaya çalışın ; tespitler yapın ve onu da diğerleriyle paylaşın.
Burası bir değişimin başladığı yer, ilkokul gezisi değil.
Bu son uyarım...
Artık uyarı yok ; çünkü artık konseptimizi ve ne kadar elit bir grup olduğumuzu anladığınızı düşünüyorum.

Alfa odun değildir beyler...
Hayatı yaşar.
Bilgisayar oyunu oynar, kitap okur, dişilerin başını döndürür, diğer beta ve omega erkekleriyle iyi ilişkiler kurar ; bu liste böyle uzar.
Alfa kasıntı değildir, size yansıtılan saçma alfa profilinden uzaklaşın derhal.
Özümsemeniz gereken yazılar var ve sahip çıkmanız gereken bir başlık ; çünkü alfa olmak istiyorsunuz.
O halde iki tarafın da yapacak işleri var ve birbirimizi tutmayalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder