4 Şubat 2014 Salı

Hayat provası


Öncelikle beyler, burada basit ve gerçeklikten bir hayli uzak taktiklerin olmayacağını söylemiştim sizlere...
Yani kendinizi kasarak, başka biri olmaya çalışarak bir şeyler yapan ''beta''lardan farklı olacağız.
Her dişi için kendini kasarken hayatını yaşayamazsın.
Hayat basittir: dişi ve erkek seks yapar.
Hayat bunun üzerine kuruludur ; zaten insan soyunun devam edişine bakarsanız herkesin çatır çutur vuruştuğunu göreceksinizdir.
Böyle basit şeyler uğruna uğraşmak gerçekten ziyandır...
Ancak!
Dişiler tarafından yetiştirilmiş bir erkek nesil, daha doğruları bile bilmezken, gerçekleri dahi görmezken nasıl olacak da cinselliği basit bir obje haline getirecek ?
Öncelikle burada neler döndüğünü anlatmalıyım.
Nasıl bir kumpas içinde olduğunuzu, ''Kadınlaştırılmış betalar'' tarafından en az dişiler kadar tehdit edildiğinizi göstermek zorundayım.
Bir alfayı kimsenin istemediğini zaten başlıkta yeterince iyi açıklıyor arkadaşlar...
Alfa, güç ve egemenliktir.
Fakat hayatında hiçbir şey olamamış betaya koyar bu olay, saldırır ; bir şey yapamaz.
Daha çok saldırır, yine bir şey yapamaz.
Bir şey yapamaz, fakat saldırmaktan da vazgeçmez asla...
Şimdi beyler, ben size farklı bir perspektif kazandırdım ve dişilerin ne olduğunu en azından kokladınız.
Görmeye, emin olun kimse dayanamaz ; bu kadarı yeter size...
Sizin bunları okumanız dahi, beden dili ve özgüven bazında büyük değişikliklere yol açacaktır.
Birkaç gün önceki ''İyi jojuk xde'' yerine, ''Alfa potansiyelini ve düşmanlarını görmüş alfa'' daha fazla etkileyecektir tabii ki insanları...
Dişilerin pisliklerini bilmeniz dahi, onlarla karşı karşıyayken ve masumca rol kestikleri anlarda sizi manipüle edememelerine ve kendinizi kaybetmemenize yardımcı olacaktır.
Bazı arkadaşlarım çok ısrar etti: ''buradan bir bok olmaz, bırak şu asosyal ezikleri'' tadında mesajlar aldım, haklı olabilirler ; fakat farklı bir nokta da var.
Sosyal medya ve doğa benzetmesi yapılırsa sorun olmaz.
Çünkü hayat var orada...
Hayatın kendisi var.
Alfa potansiyelli omegalar potansiyellerini toplarken, betalar lider istemiyor ve belki doğruyu yaptığını düşünerek ''Tamamen bilinçaltının etkisinde kalarak'' saldırıyor...
Bir tarafta kurtuluş için çabalayanları görürken, diğer tarafta ''Madem ben pislik içerisindeyim, o zaman sen de öyle olacaksın'' diye bacaklarından tutup alfaları geriye çekenleri görüyorum.
Bundan daha iyi bir antrenman ortamı var mı büyümemiş bir alfa için ?
Benim hakkımda ''Amlı''dan tutun da ''Sallıyor gene amına koduğum''a kadar her türlü laf söylendi.
Ben ne yaptım ?
Dalga geçtim.
Bir alfa böyle yapardı...
Yani ''Sen bana piç demişsin, sana hiç yakıştıramadım'' mantaliteli bir yaklaşımdan sonuç alamazdım ; benim stilime de uymazdı zaten.
Bana olduğu kadar, size saldıranlar da olacak.
Bunun önüne geçmek için, etrafınızdaki sırtlanlara kükremek zorundasınız ; eğlenceli ve kesin çözümdür.
Onlar da biliyorlar doğruyu söylediğimi ; fakat dayanamıyorlar bilinçaltlarına ve gelen emirler doğrultusunda saldırıyorlar.
Neden ?
Anaları kezbandı ve onları öyle yetiştirdi, bu kadar basit.
Fakat köpek gibi takip ediyorlar bu başlığı, onlar da değişimi istiyorlar.
Sadece isteme şekilleri biraz farklı diyebilirim, o nedenle onları da mazur görüp siklememek zorundasınız hayatta...
Karakter analizimi yapmanız gerektiğini söylememe dahi gerek yok diye düşünüyorum.
Karşınızda tam teşekküllü bir alfa var ve onun karakteristik özelliklerini incelemiyorsan, bu büyük bir kayıp Demektir ; bunu sen de biliyorsun.
Yaptığın hataları bul ve onları yapmaktan hemen vazgeç.
Hayat, insanların birbirlerini sikme oyunudur ; kurallara hakim olduğunda hepsini sikersin.


Soru: ''Bir de şöyle bir sorunum var. gerginliği hiç sevmem çok kötü etkilenirim bu yüzden hep alttan alırım kavga çıkartmayı pek istemem.bir kıza küstahlık yaparken onun saldırıp gerginlik yaratmasından çok korkarım. beni engelleyen en büyük engel bu.gergin ortamlarda aşırı rahatsız hissederim kendimi.''

Cevap: Eğer üstüne gelirse ''Burada da kabilendeki gibi seviyesiz davranırsan, seni en kısa sürede afrika'ya geri yollarlar'' felan de...
Dalga geç, espri yap.
Küstahlık dediğim ''Şu tipine bak amına koduğum'' ayarında bir şey değil.
''O saçı babannem yapsa sorun olmaz da, sen daha 70'i geçmedin hayrola?'' felan tarzı şeyler...
Tahrik et onu ; hem gıcık et, hem güldür.
Ayrıca beyler kendinden emin, özgüvenli, dalga geçen, küstah ve esprili dedim.
Fakat sürekli espri için kasan yahut sürekli ''laf soktum faaaaaak'' demek için ıkınan adamlardan olmayın... 
Normal konuşmayın ; farklı, yaratıcı ve zekice cevaplar verin.
Basit şakalarla da ''eğlenmeyi bilen birisi'' olduğunuzu gösterin.
Her şeyin yeri ve zamanı vardır ; bunu unutmayın.
Bu dediğimi de ''Her şeye şaka yapmalıyım'' olarak algılamayın.
Bazen ciddi-cool-umursamaz, bazen esprili-dalga geçen-küstah olunur.
Her silahı farklı durum için uygularsınız... 
Half-life'ta binaların içinde roketatarla geziyor musunuz amk mongolları ?
Sürekli ön plana çıkma çabanız da olmasın.
Özellikle ''İyi jojuk xde'' tribi asla çizmeyin... 
Mantık aramayın beyler... 
Benim dişiler hakkında görüşümü çevremdeki her dişi bilir ; fakat tek telefonla telefon rehberimdeki %90 oranında dişiyle yatabilirim.
Sistem notu: %5 akraba, %5 regl payı bırakılmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder