2 Şubat 2014 Pazar

Altına sıçtın, değil mi ölü adam ?

Hahahahahahaha...
Altına sıçtın, değil mi ölü adam ?
Yolculuk nasıldı ha ?
Değişimi gördün değil mi kanka ?
Dediğim gibi...
Alfa...
Alfa, tüm kuralları değiştiriyor.
Hissettin onu, değil mi ?
Betaların ne kadar aşağılık saldırılarda bulunduğunu da gördün...
Ahahahahaha...
Ölü adam, seni bitirmek için yapıyorlar bunu.
Benimle alakası yok, beni etkileyemeyeceklerini biliyorlar.
Amaçları sensin.
Sadece, sen...
Seni parçalayacaklar ölü adam...
Evet, seni dostum ; seni...
Bu hayatta ya alfa olursun, ya da sikilirsin ölü adam...
Bunu gördün, değil mi ?
Gördün değil mi ölü adam ?
Bağırarak söyle, gördün mü ?
Ben de öyle tahmin etmiştim, gördün tabii ki...
Ben mi ?
Benimki sadece sana potansiyelini, yapabileceklerini, elit grubumla yapabileceklerini gösterdim.
Hahahaha...
Altın sıçtın, değil mi ölü adam ?
Hayatın değişmeyecek,
Yolunu bulamayacaksın,
Alfanla hiç tanışamayacaksın,
Sandın öyle mi ?
Pes etmeyi düşündün, değil mi ölü adam ?
Belki de normal kalman gerektiğini düşündün ; fakat seni bir şey durdurdu, o nedenle elenenlerden olmadın.
Kim durdurdu seni ölü adam, kim yaptı bunu ?
Bana neden güveniyorsun ölü adam ?
Belki de söyledikleri doğruydu, belki de hepinizi kandıran ve gereğinden fazla zeki bir betayım.
Sen güvenmiyorsun...
Alfalar, birbirini tanır.
Bana o güveniyor ölü adam, ben onunla konuştum...
O bana güveniyor, sen de güveniyorsun ; çünkü sen o'sun...
Sadece ondan koparıldın, anla bunu.
Altına sıçtın, değil mi ölü adam ?
Çünkü beni kaçırdığında tüm bu harikalar diyarının sona ereceğini ruhunun derinliklerinde biliyordun.
Fakat ben bunu yapmalıydım kanka...
Sen...
Sen oradaydın ve hemen önümde harcanıyordun.
Seni gözümün önünde öldürüyorlardı.
Alfa...
Alfa, tüm kuralları değiştiriyor.
O, o bir silah...
O bir dost...
O sensin...
Neler yapabileceğini gördün, değil mi ?
Beta sürüsünü alt ettin, alfayı geri getirdin.
Hahahaha...
Altına sıçtın, değil mi ölü adam ?
Beta sürüsünü alt edip, alfayı döndürmeye gücü yeten sen, yeri geldi bir dişinin önünde altına sıçtın.
Bunun değişmesi için burada değil misin ölü adam ?
Yoksa beta tarafında bana güvenmemen için baskı mı yapıyor ?
Halen bunun basit bir ''qız tavlama technique xd xd'' olduğunu mu düşünüyorsun ?
Senin yeniden doğmandan bahsediyorum ölü adam...
Anladın, değil mi kanka ?
Yeniden, doğuş...
Aynen öyle...
Değişmek istemiyor musun ölü adam ?
Onlar kandırıldığını söylerken, neden bağıramadın bunu onlara ?
Hahahahaha...
Betalar nasıl elendi ama ?
Elenmediler ; halen takipteler...
Ve hayatın boyunca sadece arkandan gelebilecekler.
Seni vazgeçirmeye çalıştıranlar oldu, değil mi ?
Seni bıraktığımı mı sandın ölü adam ?
Ahahahahaha...
Altına sıçtın, değil mi ?
Alfa olduğunu göstermek nasıl bir his ?
Senin ve işgal edilmiş olanı geri almak nasıl bir his ?
Ahahahahahaha...
Bana olan güvenin kırıldı, değil mi ölü adam ?
Alfana güvenin kırıldı, öyle mi ölü adam ?
Peki kim kurtaracak seni bu bataktan ?
Seni kurtaracak olmasam, neden çamur atsınlar bana ölü adam ?
Ahahahahaha...
Altına sıçtın, değil mi ölü adam ?
Bana atılan çamurlar, sana ve alfana yapılan saldırılar seni buna zorladı.
Galip geldin ama, değil mi ?
Yoksa galip gelmen gereken daha büyük olaylar mı var ?
Misalen, güvenmek gibi...
Kendine, bana, zor gününde seninle savaşan kardeşlerine güvenmek...
Ahahahaha...
Altın sıçtın, değil mi ölü adam ?
Alfanı sana vermem, hayatını sana vermem...
Bunların seni korkutmadığını söyleme.
Bu kadar korkunç bir mükemmellik...
Ahahahahahaha...
Fakat alfa kanka...
My7 haklıydı.
Alfa, tüm kuralları değiştiriyor.
İçine girdiler...
Dişiler, içine girdi.
Senden benliğini çaldılar betaların yardımıyla...
Yapacakların bunlarla mı sınırlı ?
Sen bu musun ?
Buna mı inanıyorsun ?
Ahahahahahahaha...
Ölü adam...
Ölüsün.
Asla fazlası değilsin.
Hareket eden bir ölü, değil mi ?
Ahahahahaha...
Bana güvenmeden asla fazlası olamayacaksın ölü adam...
Çünkü ben, senim.
Ben, senin hayallerin, isteklerin, hırsın, gücün, sevgin, her şeyinim...
Onları istemek suç değil elbette...
Peki önünü kesmek isteyenler ?
Onlar ?
Onlar suçlu mu ?
Ahahahahahaha...
Altına sıçtın, değil mi ?
Ölü adam...
Çıldırdığımı düşünüyorsun, değil mi ?
Yarı deli konuştuğumu düşünüyorsun.
Fakat dışarı baktığında mantıklı konuşanların eline verdiklerini görebilirsin.
Hem de dişiler tarafından...
Onlar mı kaybeden, yoksa ben mi kazananım ?
Onlar kaybedense, nasıl onların konuşmaları mantıklı olabilir ?
Ahahahahaha...
Kafan karıştı, değil mi ölü adam ?
Benim kafam da karışmıştı.
Fakat, ben bitirdim.
Ben artık, tükettim.
Ama sen...
Sende hala tabu kırıntıları var.
Sen...
Son umutsun.
Benim son umudumsun.
Kendinin son umudusun.
Herkesin son umudusun.
Sen...
Sen başarabilirsin.
Sen, bunu başlatabilirsin.
Sen...
Alfayı sana verdim, hayatını sana verdim.
Değişim seni güçlü yaptı.
Betaları püskürttün, alfanı geri getirdin ; hayatının kalanında yapacağın gibi...
Fakat bilmediğin bir şey var: daha, yeni başladık...
Eğlence yeni başladı.
Parti yeni başladı.
Alfan, yeni başladı...
Ya alfa ol, ya da tuzla buz ol...

Ahahahaha...
İtiraf etmeliyim ki, seni neredeyse öldürüyorlardı ölü adam...
Seni istemiyorlar, anla bunu.
Fakat ben...
Ben ve diğer kardeşlerin istiyoruz.
Aramızda ego yok, basitlikler yok...
Zehrini akıttın, değil mi ölü adam ?
Seni engelleyen özelliklerini saçtın kenara...
Şimdi, o diğer pencereden harikalar diyarı'na tekrar sok kafanı.
Alpha'ya geri dön.
Seni ''Sen'' yapacak olana geri dön.
Çünkü, o geri döndü.
Senin için...
Evet, sadece senin için...
İnanması güç, değil mi ?
Ahahahaha...
Seninle işim bittiğinde inanması güç olan birçok şeyi yapacaksın, buna alış...
Değişimi gördün değil mi kanka ?
Dediğim gibi...
Alfa...
Alfa, tüm kuralları değiştiriyor.
Sadece ona güven.

They call me... alpha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder