4 Şubat 2014 Salı

Koca yerde sağlam mantar olmaz mı amk ?

Neyse ki sonunda buldum.
Arabayla gezmekten iflahım sikildi kodumun yerine...
Sakin değilim, ananız...


"Karılar seni tanımadığı halde abaza abaza kesiyosa ve kasiyer de anlattığın gibiyse yakışıklısın demektir bunun yunan harfleriyle ne alakası var. çünkü onlarla henüz konuşmamışsın ki, onlara karşı üstünlük kurmaya yönelik bişey de söylememişsin. demek ki ortada tiple alakalı bi durum var.''

1.90 boyundayım, geniş omuzluyum ve ince bir belim var ; uzun bacaklıyım felan...
Yakışıklıyım, cidden yakışıklıyım fakat hayatımın çoğu döneminde ''arkadaş'' oldum.
Bu olayı çözdükten sonra olmaya başladı bu olaylar...
''Alfa çekimi'' denilen bir olay var.
Sen kendine güvendikçe ve siklemedikçe gelişiyor.
Çekiyorsun dişileri...
Onların algıları sonuna kadar açık ve alfayı görür görmez tanırlar.
Senin bakışındaki alfalığı dahi gördükleri zaman yapışıyorlar.
Ayrıca beynin yaydığı dalgalarla felan da alakası var bu olayın...
Bir alfanın frekansı, hepsini boğar ; alfa da liderliği kolayca oturur.
Anladın mı yarram ?
Siktir git şimdi.

Siklememek tanımı ''öküzlük'' olarak anlaşılmasın.
İletişimin güçlü olacak ve normalde hafif ciddi-coolken, arada sırada şakayla takılıp tahrik edeceksin.
Şakayla takılmak da "O tip ne la yarram ahahahah" gibi bir şey değil, söylemiştim.
''Üstündekini babannem giyse olur amk'' yahut ''Makyaj yapmadan önce de yeterince çirkindin zaten, uğraşmana gerek yok'' demek...
Fakat bunları yarak gibi bir suratla değil.
Piç gülümsemesi denilen kendine güvenli-emin bir şekilde söylemek ve ''İyi niyetli'' izlenimi oluşturmak önemli...
Bu oluşum bilinç için...
Bu sırada bilinçaltı kafayı yiyor olacak ; ve istediğimiz de bu zaten.

Beyler, bir arkadaşımı ve sevgilisini gördüm.
Eve dönmem lazımdı fakat bir şeyler içme konusunda ısrar ettiler ve kıramadım.
Amına çakim, kız içime düştü.
Hoş da bir kız fakat arkadaşımın sevgilisi olduğu için kesinlikle bir şey yapmadım ; bana da yakışmazdı zaten.
Ben bunu iplemiyorum, o konu tamam ; iyi çocuk triplerine dahi girdim tiksinerek...
Fakat ''Alfa çekim'' yüzünden dişinin ilgisi bir türlü azalmadı.
Bu kevaşe bana orada yavşayıp, gidip o arkadaşımın altına yatacak ; istesem benim de altımda olurdu.
Fakat beyler, ''Alfayım zaaa, kızlar köpeğim zaaaa'' ayaklarına girip önünüze geleni pompalamayın.
Bazen sağa çekin ve hayatın akışını yavaştan seyredin.
Sürekli sol şerit, bir süre sonra kendinizi kaybettirir.
Sol şeritten kastım dişilerle iletişimde başarılı olmak değil ; daha da hızlı bir yaşam...
Misalen partiler, her gece bir yerde akmalar felan...
Bokunu çıkarmaya gerek yok.
Ben tecrübe ettim ; cidden bir halta yaramıyor.
Güzellere çakın ; hayatı mutlu yaşayın, insanlarla iletişim kurun.
Bu yeterli olur zaten...
Bunlar tavsiyeydi.
İsteyen istediği fanteziyi deneyebilir, ben söylememiş olmayayım amk ; iş ileride çığrından çıkmasın zaaaaaaaaaaaa.

Birazdan sonra son yazıyı paylaşıyorum.
Gece çıkmadan önce de ilk ödevinizi veririm...

Not: Son yazı dediysek, eğitimin birinci aşamasının son yazısı...
Malsınız amk yav, sizin yüzünüzden yaptığım açıklamaya bakın orospu çocukları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder