1 Şubat 2014 Cumartesi

Burası kardeşlik'in sığınağı...


Yani oyun paylaşımı, taktik paylaşımı, film paylaşımı, fikir paylaşımı olabilir ; olmak zorunda!

Fakat sıçıp sıvamak, mal mal müzikler paylaşıp ortamı liseli forumuna çevirmek elbette ki size yakışmayacaktır.
Kendinize verdiğiniz değere uygun davranın.

Hazır gelmişken...

''panpa bilmiyom mesaca bakar mısın da..

şimdi şu kızları giblememe işi ben bunun ayarını yapamıyom
doğru zamanı bulamıyorum hepsi belli bir raddede "çok çekicisin ama beni yoruyorsun, iletişim kurmak zor" falan diyorlar, yani köleleri olmayacağımı anlıorlar ve kaçmayı yeğliyorlar, sonra gene ayrılık. tabi skimde değil ama senin yol zaten benim hayatım

peki ne ekgib kalıyo???
bi kelam et ???''

Sürekli kuul oluyorsun.
Bak şimdi: 2 ileri 1 geri yap.
Yani, esprilerle-küstahlıkla onun üzerine git ; sonra hiç ipleme ve geri çekil, o sana gelsin.
Nano giysinin çevikliğini kullanarak inisiyatifi elinde tut.(güldüm)

---------


''-ooo naber y ?
+iyi senden nasılsın görüşmeyeli ?
-iyi ya süperim neyse ne zamandır görüşmüyoruz gel bi kahve içelim hem sen ısmarlarsın ?
+başka zaman yapsak şuan acelem var da kusura bakma
-ne kusura bakması 1 puan kazandırdın bana kahve içemediğimiz için sen kusura bakma(piçgülüşü)''
Orrospu çocuğu...
Bu iyiydi.
Sadece son cümlende kendine yüklediğin değeri daima her cümlene yüklemelisin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder