4 Şubat 2014 Salı

Onlar için bir alfa, felaket demektir.


Duygusuz seksi tanıyacaksınız...
Dişi size ilgi duymasa dahi sizinle yatacak ; tabii eğer isterseniz ilgi de duyacak.
Her şey kontrolünüzde olacak.
Saygı duyulacaksınız ve ortamı domine eden olacaksınız.
Dişilerin gerçekten de aşağılık olduğunu göreceksiniz.
Burada olacak olan bu...

Bu gece dişi-erkek arasındaki farkları daha detaylı işleyeceğiz ve ben sizlere büyüme aşamalarını teker teker anlatacağım ; dişinin nasıl travmalar geçirdiğini ve erkekten ne kadar çok nefret ettiğini sonuna kadar göreceksiniz.

Bugün pek yoğun değildim ; o nedenle bol bol bulundum burada...
Gördüğüm kadarıyla öküz-tren ilişkisi devam edecek.
Bu şekilde size bir şey öğretmem...
Yazarım, öğrenen öğrenir ; fakat sığır gibi dikilenler öğrenemez.
Sonradan söylemedi demeyin.

Bu olay aktif bir olay...
Önceden de söyledim ve tekrar etmek istemiyorum fakat olayın büyük çoğunluğu sizde ; kilit noktası bende...

Neden dişilerin bu kadar müthiş bir hale geldiğini hiç düşündün mü ?
Erkek yetiştirilmesinden, erkeklerin yeteneklerini kullanıp kullanmamalarına kadar aşırı derecede etkililer ; hem de hayatın her aşamasında...
Ntv spor'da birkaç saat önce olan röportajda bile barizdi bu...
Nasıl bu kadar çok gelişiyorlar ?
Erkeklere olan nefret ve düşmanlık eğilimleri onları güçlü ve umursamaz kılıyor.
Harika bir şekilde rol kesme yeteneklerini kullanıyorlar.
Kendilerine güvenleri olmamasına rağmen masallarla felan nesillerdir erkek nesle ''dişilerin bulunmaz'' olduğu olgusunu kazıyorlar.
Tamam da neden ?

Dişiler, erkek egemenliği istemiyorlar ; köle erkekler istiyorlar.
Törpülemeden, doğrudan onlara yavşaklık ve yalakalık yapacak aciz betalardan istiyorlar.
Haksız da sayılmazlar...
Hayat, insanların birbirini sikme oyunudur.

''Kaybedecek hiçbir şeyi olmayanın kazanacak çok şeyi olurmuş'' diye bir söz geldi inboxtan bana...
Dişiler aciz varlıklardır ve güçsüzlerdir.
Onlarla konuştun diyelim ve -kendine göre- rezil oldun ; dişide problem olduğu hiç aklına gelmedi.
Eee ?
Bir şey değişmedi ki...
''Fak yu bestırd'' deyip kızılderili çığlıklarıyla yerde yuvarlansan dahi siklemediğin sürece hiçbir problem olmaz.
Bu da buraya bir not olsun.

Dişiler sizi sevmiyor.
Güçlüsünüz ve müthiş bir potansiyeliniz var...
O kevaşeler doğdukları gibiler, asla gelişemez ; üstüne üstlük köpek gibi kaybederler zekalarını.
Bilinçaltı ve genlerden gelen erkek nefretinin teyid edilmesi ise çocukluk ve seks travmalarıyla olur.
Çocukluktaki erkekler tarafından ezilmek, onu nefret etmeye iter.
Müthiş bir ağ örerler ve kodumunun pikap taktikleriyle hallolacak kadar basit olaylar değildir bunlar.
Dişilerin sizden nefret ettiğini size açıklamak adına, büyüme evrelerini inceleyeceğiz.

Aydınlanmamı yaşadıktan birkaç gün sonra, dişilerin tüm testlerini savuşturuyordum.
Dalga geçip, alfa olduğumu gösteriyordum onlara...
''Sana bi haller oldu canıms .s.s'' diyen dişiye bana biraz önce yapılan testleri ve benim ne şekilde taktikler İzlediğimi anlattım.
Dişinin söylemleri basitti : ''kim söyledi sana bunları ?'' ''madem kimse anlatmadı nasıl bizi bu kadar iyi Tanıyorsun?''
Aralarında bazı sırlar vardır ve bunlardan biri de erkeklerin hayatını sikmektir.
Onları tanıdığınızda ve kendilerinin dahi bilmediği zaaflarını bilirseniz, hepsiyle yatabilirsiniz.
Ayrıca dişiler gerçekten haindir.
Duygu sömürüsü ve timsah gözyaşı kullanarak sizi tekrar betaya çekmeye çalışacaklardır ; bu da çalışmazsa 100 gr et atacaklardır önünüze...
Onlar için bir alfa, felaket demektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder