4 Şubat 2014 Salı

Bunu Çok Sık Yapmam


Fakat bu sefer bir istisna olacak.
Çevrende yatmak istediğin ne kadar dişi varsa statüsüne, tipine, parasına bakmadan sırala onları...
Çünkü seninle işim bittiğinde hepsi kölen olmuş olacak.
Yeteneklerini keşfettiğinden beri hoşuna giden her dişiyle yatan birisi olarak, sana bunları garanti ediyorum.
Garantime itimadın yoksa ''yapay abazalık'' akımınla biraz daha taşak geçip, gece yine yalnız uyuyabilirsin ; Senin hayatın ve nasıl yaşayacağına sen karar verirsin.

Öncelikle beraber neler yapacaklarımız konusundaki merakını giderelim...

"Lanet dişiler" diyorsun değil mi bazen ?
''Kodumun kezbanları biraz açık olsalar da ilişkilerimiz bir düzeyde olsa'' diye düşündüğün de olmadıysa Erkeğim diye gezmemelisin benim düşünceme göre...
Nedir bu kezbanların isteği ?
Onları kolayca tav edip, onların ütopyası haline gelmen için gbosadam'ın saçma manipülasyonunu mu Kullanmalısın ; yoksa modların arkaünü yalayan aciz kerhanecibasi'nin 5. sınıf kitaplardan yaptığı arak Bilgilerle mi ıkınmalısın kıza ?
Hiçbiri değil...
Her erkek, tam bir alfa ve dişi avcısı olarak gelir dünyaya...
Fakat bu yetenekleri günümüz şartlarında körelir ve erkek dişiye kur yapma becerisini yitirir.
Ne mi olur ?
''Seni arkadaş olarak görüyorum''
Oysa ki kur yapmayı bilse, her dişi önünde eğilecektir ve onları rahatlıkla elde edebilecektir.
Fakat nedir bunun yolu ?
Ben bunu işlemeyi düşünüyorum.

Burası kaybetmiş insanlarla dolu bir yer değil.
Burası, birçok yeniliğe açık ve değişimi isteyen insanların mecrası...
Size kendim hakkında verebileceğim tek bilgi, dişiler konusunda başarısız birisi iken, istediği her dişiyle Yatabilen bir alfaya dönüşmem...
Saçma kitaplar okumadım.
Saçma hurafelere bel bağlamadım.
Ben eğer ki yeterli potansiyeli görürsem, buradaki herkesi arzuladığı her dişiyle istediğini yapabilecek insanlar haline getireceğim ; bunu sizlere garanti ediyorum.

"herkes playboy olmuş , herkes psikoloji uzmanı olmuş amk. burada zaman harcama çık 2 kız tavla o zaman." diyorsun belki de...
Çıkıp kız tavlamalıyım madem bu kadar çok şey biliyorum...
Peki ya yeterince tavlamışsam ?
Sağ eline yüklenmekten yorulan birisi için inanmak güç, anlayabiliyorum seni ; fakat dişilerle de varılan bir doyum noktası vardır.
Bir süre sonra onlardan yavaş yavaş bıkarsın.
İlk masturbasyonunla, şimdiki bir değildir.
Kime sorarsan sor, yavaş yavaş bu tip işler sıradanlaşır.
Ben de sol şeritteki hayatıma bir son verdim ve seviyeli bir ilişki yaptım kendime ; uzun zamandır da onu sürdürüyorum.

Hayvanlarda yapılan kur fizikseldir.
En büyük boynuzlu geyik alayına çakar...
Yelesi en güzel olan, alfalığını gösteren aslan dişileri alıp kendi sınırlarını çizer.
En güzel kuyruklu tavuskuşu dişilerin baştacı olur.
Fakat insanda iş böyle yürümez.
Yani müthiş kaslar, harika şekilli bir surat işe yaramaz kaliteli dişilerde...
Kendimden biliyorum ki, bunlara sahip olmama rağmen arka arkaya reddedildiğim birçok kez oldu.
Fakat sonra eksikliği aradım ve bulmak zor olmadı.
Olay, fiziksel değildi.

Bu yazı dizisi farklı...
Ve ben bunu çok sık yapmam.
Neden bilmiyorum fakat bir şekilde bu işe itilmiş buldum kendimi.
Çevremde istediğim her dişiyi elde etmek...
Bu çok iddialı bir söz ve zaman geçtikçe de iddiamda haklı olduğumu istediğiniz dişiyle yattıktan sonra hatırlayacaksınız.
Doğru yer, doğru zaman...
İşte tam olarak oradasın.

Şimdi kafandaki tüm tabuları yıkmak zorundasın.
Çünkü ben burada ne para tuzağı olarak kullanılan kitap tabiri ''alfa''dan bahsedeceğim, ne de karışık ve saçma taktikler öğreteceğim sana.
Sana vereceğim tek şey...
Onu seninle işim bittiğinde öğreneceksin.

Öncelikle burada ne yapacağıma değineyim...
Seni, sen yapacağım.
Ne fazlası, ne de eksiği...
İçinde hapsettiğin asıl benliğini çıkarıp özgüvenle harmanlayacağım.
Bir nevi pozitif nlp diyebilirsin buna...
Sen sadece keyifli yazılar okuyacaksın ; fakat bir şeyler motor şekilde değişecek.
Misalen sen hiç farkında olmadan dişilere karşı tavırların alfalaşacak, onlar da sana yakınlaşacak.
Olay sadece bununla bitmiyor malesef...
Her kız kaldıran mutlu olmaz ; ben de yaşadım bu dönemi.
Mutlu olacaksın, mükemmel ve eksiksiz olacaksın.
Ötesi yok...

Tüm sosyal ilişkilerin değişecek.
Saygı görülecek ve sevileceksin...
Kendine hiç güvenmediğin kadar güveneceksin ; çünkü kendine güvenmeme nedenlerinin aslında ne kadar Gereksiz olduğunu teker teker ispatlayacağım sana.
Her güzel şey seni bulacak.
Fakat nasıl ?
Nasıl olacak bu ?
Bu kadar basit mi ?
Bu sorulara cevap bulacaksın ayrıca...

Öncelikle istediğiniz dişiyi tav edebileceksiniz...
Yaş, sosyal statü, para, tip, fizik...
Bunlar sadece basit teferruatlar olacak ve emin olun dişi onları görmezden gelecek.
Çünkü siz onun ütopyası olacaksınız ve o sadece sizi isteyecek.
Sana sebepsizce deli gibi aşık olduğunu söyleyecek.
Eğer bunu daha önce duymadıysan, duymaya hazır ol.
Onunla istediğin her şeyi yapabileceksin çünkü...
Tek gecelik, seks kölesi, düzeyli ve seviyeli bir ilişki...
İstediğin her şeyi yapabileceksin.
Bamtellerine basıp kontrol edeceksin onu.
Bunları anlatmamın sebebi sonradan çok şaşırmamanız, yavaş yavaş alıştırayım sizi.

Ancak ve ancak, bunlar için bana ihtiyacın var.
Bana ihtiyacı olan çok kişi vardı...
Ona ilişkisi için yardım etmemi isteyen çok kişi vardı...
Ettiğim yardımlar sonucunda evlenen, sağ elini bırakan, dişiler karşısında tam bir kazanovaya dönüşen erkekler doğdu.
Onları en küçük olayda etkileyebilen ve onları çekicilikleriyle sindiren erkekler doğdu.
Avcılar, alfalar...
Deli gibi sevip siktir yiyen adamlar yerine, kendi karakterinden ödün vermeden dişileri maymun eden adamlar...

Bunu bir çeşit günah çıkarma olarak düşünebilirsiniz.
Sadece yapacağım ve arkasından düşünmeyeceğim...
Hızlı yaşadığım zamanlarda canını yaktığım dişileri konu alan bir günah çıkarma...
Erkek, dişi, aralarındaki ilişki ve bu ilişkiyi değiştirme yolları ; bunları hepsine aydınlık getireceğim.

Bilmek istemeyeceğiniz gerçekler öğretilecek sizlere burada...
Ve bunları öğrenmek de yine sizin elinizde söylediğim gibi.
Şimdiden de belirteyim: ''Ben kızlara aşık olmak istiyorum zamqi''
''Kızlar sadık yardır, bizi asla boynuzlamazlar ve ben çok türk filmi izlerim zamqi''
''Bir kızla mutlu bir evlilik ve yuva hayali kuruyorum zamqi'' gibi düşünceleriniz olmayacak, gerçekleri öğreneceksiniz.
Aşkın hormonal ve nöral ağlarla alakalı bir olay olduğunu anlayacaksınız ve eğer aşk gerçek olsa dahi dişilerin Bunu hakeden son varlıklar olduğunu göreceksiniz.
Dişilerin sinsi ve aldatmaya meyilli olduğunu göreceksiniz ; güvenilmeyeceklerini anlayacaksınız.
Bir dişiyle olan evliliğin sadece evin içindeki bir soğuk savaş olduğunu, hiçbir şeyin filmlerdeki gibi olmadığını Ve evlilik denilen savaşta başarılı olmayı öğreneceksiniz ; dişinin sadece sizi isteği uğruna törpüleyip alfalığınızı Kısıtladığını göreceksiniz, sizi -akılları sıra- en güçlü silahlarıyla vahşi bir kurdu terbiye eder gibi sarstıklarını göreceksiniz.
Güzel, mutlu zamanlarımız elbette ki olacak ; fakat kan donduran gerçekleri de görmek zorunda olduğunuzu özümseyeceksiniz.

Amacım size yaşamayı öğretmek...
Her konuda kendine güven duymak, insanların kendine itiraf etmekten korktuğu tabuları yıkmak, dişilerin pisliklerini görmek ve masum olmadıklarını bilmek, onları kolayca yatağa atabilmek ve istediğin alanda onlara hükmetmek...
Mutlu olmak ve hayatını değiştirmek...
Alfa olmak ve planlarını büyütmek...
Bir uğraş yok ortada...
Ben yazacağım, sen okuyacaksın ; sadece bir muhabbet var aramızda.
Ne saçma taktikler, ne gereksiz egzersizler...
Ben yazarım ; fakat sen gerektiği gibi okur musun, orası senin sorumluluğun...
Sana her sosyal ilişki alanında başarıyı garanti ediyorum:
Gerek erkeklerle olan arkadaşlık ilişkin, gerek dişilerle olan cinsel ilişkin...
Her olayı istediğin her yöne o kadar iyi çekebileceksin ki, bir süre sonra oyun haline getirip sürekli kullanacaksın ; hatta bazen zevk olsun diye kendini dişilere reddettirmek için elinden geleni yapacaksın, emin ol.
Fakat, bunlar için bana ihtiyacın var ve ben üzerime düşeni yapmayı düşünüyorum.
Sen üzerine düşeni yapabilecek misin ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder