4 Şubat 2014 Salı



görev: ''Alpha'yı analiz et.''
Yapman gereken ikinci şey bu...
Alpha hakkında analizler, karakter tahminleri, yaşadığı hayat, sevgilisi, dişilere nasıl davranır, erkeklere nasıl davranır, kendine neden güveniyor, kendine güvenmese ne olurdu, hangi konularda üstün senden, insanlardan Hangi konuda üstün, hangi özellikleri onu etkileyici-farklı kılıyor...
Ana başlıkların bunlar...
Bunları ve daha birçok şeyi açıkla.
Üstte bahsettiklerim ve hayal gücünün izin verdiği her şekilde yazabilirsin bu yazıyı.
Beni tanımlamak eğlenceli olacaktır, inan bana...
Elinde bolca malzeme var, uzun yaz yazıyı ; kısa yazarsan dökemezsin içindekileri.
Bir tane başlığa, bir tane unbelievable.my@gmail.com'a kopyala yazdığın yazıdan...
Ben mail adresindekini okuyacağım ; o nedenle göndermen önemli, yazın bana gelmedikten sonra arayacağımı felan mı sanıyorsun ?
Yazarken ıkıntılar olmasın.
Benim kadar samimi ol, aklına geleni yaz ; içindekileri dök.
Fakat liseliler gibi espri yapmaya çalışma ; ciddi ol ve bir görev ciddiyetinde yap, elinden gelenin en iyisini yap.
Bu ödevi asla hafife alma.
Belki de en büyük değişimi bu ödev yapacak sana!
Her ödevin, kişilerdeki reaksiyonu farklıdır ; unutma bunu.
Şimdi, göster kendini!


Beyler analizi hemen yapmayın.
Bir uyuyun, düşünün beni, odaklanın bana...
Zamanla dökün yazıya.
Son zaman yarın gece yarısı...
Yani mailleri tam da o zaman kontrol edeceğim.
Ciddi bir şekilde elinizden gelenin en iyisini yapmadıktan sonra, yapmaya gerek yoktur.
Ayrıca sana ''alfa erkeği''ni tanımla demedim ; "unbelievable my7"ı tanımla dedim.
Diğerini ben yaptım zaten amk...

Not: Halen içinde küçük bir güvensizlik kırıntısı olan, bu başlığın çalıntı olduğunu düşünen ve arka sokaklar'da dahi olmayan kanıtlara rağmen göremeyen orospu çocuğu betalar, artık okumayın amk...

Bu arada şevke geldim, vücut geliştirme-spor yapma olayının faydalarına değinen bir yazı daha yazayım.
Normalde bu hafta bilgi yazısı olmayacaktı, motivasyon yazıları ve ödevler olacaktı ; fakat önemine değinmek zorundayım.
Analarınız da bana değindi zaaaaaaaaaaa.
Bu yazıyı yazmayacak olanlar siktirsin gitsin.
Ben insanların söylediğini umursamıyorum ; artık anlayın bunu.
İnbox'tan övgü akıyor amına çakim, sikimde mi ?
Orospu çocukları yağlıyorlar anca.
Bu farklı bir olay...
Bu, içinizdekileri dökmek adına...
Yani bu iş karşılıklı.
Ben size her şeyi hayatta vermem.
Siz benim amacımın ne olduğunu kendiniz çıkaracaksınız.

 Alfa yeni bir akım yeni bir oluşum erkek ırkının içindeki güçtür 

Alfa olan erkek zeki bi okadar küstah bi okadar esprili bi okadar cool ve umursamazlardır sadece kendileridir kendileri için varlardır işte kızları çeken alfa çekimide burada başlar
çevresinde o kadar pervane olan yavşak abaza beta erkekleri varken bi anda alfa erkeğiyle karşılaşınca onu çok farklı görürler bu kezbanlar çünkü herkes ona ihtiyacı varmış gibi davranır 100 gram et için
ama bi anda biri ona değersiz bir sokak köpeği gibi davranınca ve bu etkileyici tavırlar ve özgüven dolu ve kendinden emin bi herif olunca buna kendini beğendirmeye çalışırlar ilk masumluk yapar
çocuklaşırlar alfa erkek buna aldanmaz hatta dalga geçer sonraki kozu nöral ağlar örmek için bişiler yapmak test etmektir alfa bunların hepsini bilir ve testlerin hepsinden geçer ve kadınla dalga geçer
kadın böyle bi farklı biriyle olmak ister ve en son 100 gram et atar onunla esir almaya çalışır ama alfa sadece kullanır ve peçete gibi atar

alfanın yaşadığı hayat mükemmeldir herşey dengesinde ve yerindedir spor kadınlar işi herşey yolundadır çünkü kendine güvenir güven alfanın herşeyidir 
sevgilisini içine bırakacağı tohumları ve çocukları için iyi seçmek zorundadır ve altın kadınlardan biriyle hayatını devam ettirir çocuklarıda mükemmel olur çevreden betalardan ve kızlardan etkilenmesi önlenirse tabi

alfa dişilere küstahça davranır bunu öyle bir samimiyet ve özgüvenle yaparki dişi ne olduğunu anlamadan salaklaşmaya başlar hem etkilenir hem nefret eder burda cinsel gerilimler yaşanmaya başlanır

alfa erkeklere sınıfına göre davranır beta ve omegalarla dalga geçer alfalarla dostluk yaşar

alfa kendine kendi olduğu için güveniyor kendini seviyor ve içindeki o gücün farkında

kendine güvenmese alfa hiçbir zaman alfa olamazdır zevzek sünepe pısırık bir beta olarak kalırdı

alfa bir çok konuda çoğu insandan üstündür hem insanlarla iletişim hem dişilerle iletişim hem liderlik hem karşısındaki analiz edip ona göre davranış belirtileri gösterme vesaire..


ALFA DOĞUYOR,BU DEĞİŞİME KİMSE ENGEL OLAMICAK..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder