1 Şubat 2014 Cumartesi

Bir alfa mı görmek istiyorsun ?

http://www.youtube.com/watch?v=32U_KOUuQ74&feature=fvwrel

http://www.youtube.com/watch?v=HMsbMK9Odoc
Bu da ciddi manada ''garizma''...

http://www.youtube.com/watch?v=Vq71mqLSE74&feature=fvwrel
Bunlar çok güzel alfa örnekleri...
Fakat, bir suikastçi değilseniz yahut bir nanogiysi içinde değilseniz bu kadar suskunluk bünyeye zarar amk...

Tok ses...
Kendinden emin ve yüksek ses...
Rahat bir beden dili...
Bunlar alfanın silahlarındandır.
Fakat...
Bazen eski sevgili, kötü anılarınız olan çocukluk arkadaşlarınızın yanında tutukluluk yapabilirsiniz.
Çünkü beyin, o zamanı hatırlar ve o zamanki ışınları yaymaya-hormonların oranını o zamana göre salgılatmaya başlar...
Eski halinize dönersiniz birden...
Fakat en önemli olay, bunu çabuk toparlayabilmektir.
İçgüdülerini, bir yerden sonra bastıramazsın...
Bastırmaya da çalışma ; seni insan yapan değerler onlar...

Alfa olmak cesaret işidir beyler...
Bunu takip eden yığınla beta var, biliyorum.
Çevremde bulunup bana betalık yapan acizler de köpek gibi takip ediyor bunu ; çünkü başka çareleri yok, ama anaları ve beta arkadaşları öldürdü onları.
Daha sikimi kımıldatıp da canlandırmaya niyetim yok aciz orospu çocuklarını...
Fahişe annelerinin kahrını çeksinler amına çakim, benim sikimde değil.
Çevrenizdeki sizin önünüzü kesmeye çalışan ve sinsilikler yapan, fakat her türlü sert çıkışınızda kuyruğunu Sıkıştırıp af dileyen orospu çocuklarının ''iyi niyetli'' olmadığını, beta olduklarını görürsünüz.
Dişilerin size yaptığı testleri ve törpüleme çabalarını görürsünüz.
Gözünüzün önünde ölen ve betaya kayan omegaları görürsünüz.
Bu iş, herkes için uygun değil...
Altın vuruşla, farkındalığınız da dahil her özelliğiniz artacak.
Fakat, bir insan olarak geldiğiniz son noktanın %800 civarında arttığını düşünün...
Böyle bir farkındalık, böyle bir güç...
Ben, size insanın sınırsız potansiyelini vaadediyorum.
Tıpkı daha önce kendime vaaddeddiğim gibi...

Beta testi konusunda başarısızsınız.
Bu nedenle başlığın %90'ı ileride elenecek...
Bana mail atan yüzlerce kişiden çok az bir kısım başarabilecek.
Evet, gerçek bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder