4 Şubat 2014 Salı

Sana bu günün hiç gelmeyeceğini söylediler.


Fakat dışarıda milyarlarca beta gezinirken, sen buldun beni...
Bu bir tesadüf mü ?
Hiç sanmıyorum...
Tesadüf olan tek şey ananın seni bu kadar ezmesine izin veren bilinçsiz bir baban olması...
Fakat, siz bu hataya düşmeyeceksiniz.
Sizi tamir ettikten sonra, yetiştirdiğiniz çocuklar da alfa olacaklar.
Seni sindirip yok etmelerine izin verme...
Daha önderliğimde yaşayacağın çok şey var.

Saha görevi hazır: ''yarın dışarı çık ve gerçekten alımlı-yalnız olan 10 dişiyle en az 5 dakika muhabbet et.
Hatta ve hatta ''bu bana verilmiş bir ödev ve ben dişilerle konuşma konusunda sıkıntılıyım. bana Yardımcı olursan sevinirim'' diyebilirsin.
Eğer yardımcı olmayacaksa, daha fazla mükemmel değişimini etkilemeden ''senin gibi ikinci sınıf Kızlarla konuşmamamı tavsiye etmişlerdi'' de ve koşarak uzaklaş.
Eğer etkilendiğini düşünürsen telefon numarasını iste.
Asla çekinme amk, sonuçta 100 gram et.
Senin gibi mükemmel ve onların zaaflarını bilen bir erkek için basit bir olay...
Bu ödev sayesinde beta-omega-altın dişi kavramını daha iyi anlayacak ve gözlerinle göreceksin.
Hangisi olduğunu anladığında bunu ona söyle ve olaydan bahset.
Sıkıcı değil ; zevkli muhabbet et ve sakin ol.
Kendine güven, alfanı dışarı bırak ; senin için halletsin.
Beden dilinin tam bir alfa gibi olmasına dikkat et ; bunun için tarife gerek yok, içinde var her şey...
Saha görevini de ikinci ödevle aynı ciddiyette yap, elinden gelenin en iyisini yap.
Dişileri etkilemek için değil, öğrenmek için yap ; aş kendini...
Saha raporunu detaylıca yaz...
unbelievable.my7@gmail.com'a e-mail at...
Unutma, sen en iyisin.
Orada göster kendini!

Yarın gündüz inbox-mail olaylarına bakacağım ; fakat yapmam gereken daha önemli işler var...
Bana kızmadan önce, benim de mükemmel bir yaşantım olduğunu unutmayın.
Ödevi yarın gündüz halledin ve yarın geceyarısına kadar saha raporu ulaşmış olsun...
Analarınıza selamlar...

Ayrıca müzik seçimini beğenmeyen orospu çocukları, siktir olun gidin başka müzikler dinleyerek asılın.
Yok eliniz nasır bağladıysa, benim müziklerimi sike sike dinleyip dişilerle yatacaksınız...
O müzik saçma aşk hikayelerindeki müzikler gibi ''duyqusal jojuk xde'' müziği değil.
O müziğin görevi duygu katmak değil, sübliminal mesajın daha iyi ulaşmasını sağlamaktır.
Bunu da açıklattırdınız moronlar, analarınıza aferim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder