2 Şubat 2014 Pazar

Bu dişi beta mı, omega mı, altın mı ?

http://www.youtube.com/watch?v=aa1Ej_Vqv0A



En dı fakin vinır iz:
''tam bir omega çünkü bir beta gibi bütün silahlarını savaş alanına sürmemiş ve betalardaki gibi boş bir özgüvenle kasılıp ben mükemmelim havalarında değil, bilhassa beden dili özgüven eksikliğini gösteriyor klipte rahat hareket edemiyor istemsizce sürekli hareketlerini kısıtlıyor buda omegalardaki özgüven eksikliğine karşılık geliyor''
Tespitler gerçekten güzel...
Çoğu zaman kamera karşısında donup bakışlarını kaçırıyor ; hatta bir ara kıyafetini tutup öylece kalakaldı, Dikkat edenlerin kaçırmadığını biliyorum.
Bir alfa erkeği tarafından bir altın dişiye dönüştürülebilir.
%100 altın dişi olabilir ; vücudu ve suratı da tam olarak altın dişi imajına uygun...
İyi ve egosuz bir dişi olduğu çok açık...
Bitirici mimikleri var ; fakat güveneceği bir alfa erkeği olmadan kendi özüne o da kavuşamayacaktır.
''Birkaç dakikada tavlanacak tiplerden'' demek istemiyorum fakat hayatında iyi bir erkeğe duyduğu özlem gözlerinden belli...
Uzun süreli bir ilişki ve güzel günler yaşatacağı kesin ; bir altın dişiye de dönüşürse hayat arkadaşı olabilir.
En sevdiğim dişi tipidir.
Gerek fizik, gerek duygusal-zihinsel yapı itibariyle...


Omega dişileri uysaldır, muhabbet edilir, yatılır, eğlenilir ; onlar iyi dişilerdir.
Fakat hepsi 70 düzeyindedir 100 üzerinden...
Altın dişide hepsi %100 olduğu için, tabii ki altın dişiyle karşılaştırılamazlar.
Fakat her birlikte olduğunu altın dişi yaparsan, sadece boşuna uğraşmış olursun.



Omega dişileri de test yapar fakat basit ve uysal testlerdir ; terslediğin zaman tekrarlamaz.
O nedenle betalardan da katlarca kez üstündürler...

Toplumsal baskı nedeniyle beta olup omega ayağına yatan orospu çocuklarını ayırıp ''Toplumsal baskı olmasa, sergileyeceğin karakter elbette bu olmazdı içten pazarlıklı arkadaşım'' demeniz, onun anasının amına kadar titremesi için yeterlidir.



Motivasyon istiyorsanız, altın dişinizi bulun...
Fiziki-zihinsel-duygusal açıdan gerçekten eksiksiz bir dişinin size tapması sizi motive eder.
Fakat, benim motivasyona ihtiyacım yok...
Çünkü ben, benim ; bu yeterli bir motivasyon sebebi...
Ayrıca altın dişiler de şans işidir.
Yani kimisi %95 saftır, kimisi %100 saftır...
Size burada aktarılan yetenekler kusursuz, kullanın onları orospu çocukları!
Hepinizin %100 saf olan altın dişiyi bulacağına inanıyorum ; siz bunun için yaratıldınız ve yeniden doğdunuz.
Fakat benim %300'lükler için yaratılmam sizin isteğinizi baltalamasın zaaaaaaaa


Bu arada başka dişilerle yatmıyorum ; çünkü dişim beni her özelliğiyle, her ortamda tatmin ediyor.
Flörtleştiklerim var fakat bunu ona söylüyorum.
''Bak yine peşimi bırakmıyorlar'' felan gibisinden...
Elbette mazur görüyor.
Ancak...
Onun hiçbir erkekle ilişkisi yok ; çünkü benden sonra tanıdığı her erkek ona basit ve kadınsı geliyor.
Ben çatır çatır yine dişi avlarım ; çoğu telefon numarasını veriyor halen...
Fakat gerek yok.
Öyle hızlı bir hayat yaşasam, şuan burada olmam, değil mi ?




Ayrıca beyler, söylediğim gibi her şey...
Ben sadece ışık olurum, gideceğin yolu seçmek senin görevindir.
Burnunu sürte sürte doğruyu bulmak yine senin görevindir.
Her olayda tekrar güvenini bulmak senin görevindir.
Ben seni kalıba sokmak gibi bencilce ve basitçe bir şey yapmam ; ben zor olanı seçip seninle ilgilenirim ve senin kendi kalıbını oluşturmanı sağlarım.
Ya kendin olursun, ya da kaybeden...
Ötesi yok...

not: Bu arada beyler, türk olup da alfa-altın olan hiçbir ünlü yok.
not2: R.D.J'in Tony Stark tiplemesi tam bir alfadır.
nor3:  Sarah ve Ellie altın dişi...
Devon omega...
Morgan omega fakat betaya yanaşıyor bazen...
Casey tam bir alpha fakat sert birisi ; mizaç olayı...
O yeni doğan küçük kız da orospu. (yazarken güldüm)
O diziyi bayağıdır takip etmiyorum lan ben...
Arada sırada denk gelirdim birkaç ay önce, artık o da olmuyor.
Bu arada chuck, tabii ki omega...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder