4 Şubat 2014 Salı

Hani kızlarda bir tutarsızlık olur ; bazen tavırları değişir...
Ne olduğunu anlamazsın ve bara gidip içmeye başlarken ''bu kadınları anlamak imkansız dersin.''...
Kadınlarda zaten odaklanma problemi vardır...
Yani sekse bile odaklanıp kendilerini adam gibi boşaltmayı bir türlü beceremezler.
Bu nedenle bir ilişkideyken size odaklanamazlar, geçmiş ilişkilerini de ister istemez düşünürler ; düşünmenin en çok olduğu zaman tavırları değişir...
Bu bilgilerden sonra küçük ekleme yapıyorum:
''Bu durumda hiçbir kız %100 bizim olamaz.''
Aynen öyle...
O sizinleyken bile eski sevgilisini düşünür, onunla yaşadıklarını hatırlar...
Sizinle yiyişirken onunla nasıl yiyiştiğini düşünür...
İşte bu nedenle sinsidir, onu özlemesine rağmen öyle manyak rol keser ki, size aşık olduğunu sanarsınız...
Erkek milleti bu çağda sürekli olarak kandırılıyor...
Gerek annesi, gerek sevgilisi, gerek dişi arkadaşları tarafından...
Bu dönemde dişiler müthiş bir ittifak halindeler ve siz hala bunu anlayamadınız, bu nedenle amınıza çakim...

Dalga geçin, kullanın, iyi zaman geçirin, yapacağınızı yapın ve atın.
Fazlasını haketmiyorlar...

Ayrıca altını çizmek istediğim bir nokta var.
Hiçbiriniz zerre kadar sikimde değilsiniz... 
Bir şeyleri başarmanız beni mutlu eder ; fakat başaramamanız da sizin suçunuzdan başka bir şey değildir.
Ben bu başlığı insanlara yardım edeyim mantığıyla açmadım ; o ikinci planda.
Ben bu başlığı eğlenmek için açtım.
Eğlenme şeklimin insanların hayatını değiştirmesi sadece onların gerçekten şanslı olmaları demektir.
Bana kalırsa blogu terk edin, siktirin gidin ve betalar elensin.
Ciddi söylüyorum.
Son derece kararlı ve bana sonuna kadar güvenen adamlar okusun burayı ; gerisi gibtir olsun.
Çünkü gerisi hiçbir şey alamaz bu blogdan... 
Açık ve net.
İleride bu yazı dizilerinin altında ''Threesome anıları'' dahi paylaşılacak ; beta karoten tabaka ise ''Ben niye değişmedim zamqi .s.s'' diyecek.
Yarram, siktir git diyorum işte... 
Kararlı değilsen, bana itimadın yoksa gibtir git.
Çünkü benim imaj çabam yok, ben zaten hayatında görebileceğin en ihtişamlı alfayım.
Yani ''Kız tavlama'' blog'u adı altındaki adamların cool ve ciddi ayağını bekleme benden... 
Onlar sadece mala bağlamaman adına mesafe koyuyorlardı ; sen yine anlamadın amk salağı.
Benim mesafeye koymaya ihtiyacım yok ; çünkü zaten aramızda mesafenin kralı var aktar kafalar.
Ben eğlenirim, gerisini alfa halleder ; bu kadar basit.
Kız tavlama blogları popülarite için yapılır beyler, bu açıktır.
Başlık da bellidir ''Kızları etkileme-manipüle etme-tavlama'' felan, bu liste uzar.
Bir dişiyi manipüle etmek, buraya her damlayan ilgi açı malın yapabileceği bir olay değildir.
Sizi koyun gibi güder ve yer açarlar.
Ben bu başlığı bitirdikten sonra inci'de takılmayı düşünmüyorum ; ortam cidden tak gibi çünkü... 
Size kendi benliğinizi sunup, gerçekleri anlatıp, her dişiyle yatmanız için gerekli yeteneklerinizi kazandırıp gideceğim.
Yani yazılar her an bitebilir, bunu öncelikle kafanızda tutun.
Ben bir şeyler anlatıyor gibi görülebilirim fakat anlattıklarım sadece siz sıkılmayın diye... 
Kendim için değil yine, sıkılan varsa siktir olsun gitsin orospuçocukları ; bu da gayet açık... 
Ben yazıları bitirmiş olabilirim fakat sen farkında olmayabilirsin.
Beta tayfayı istemiyorum burada... 
Kendi potansiyeline ve bana sonuna kadar güvenmeyecek orospu çocukları siktir olup gitsin, tekrar söylüyorum.
Hiçkimse, hem de hiçkimse benimki gibi bir hayata sahip olup gelip buraya saatlerini harcamaz.
Ben de yapıyorsam siz götüboklu gerzekler için değil, kendi eğlencem için yapıyorum ; bunu da bilin.
Bir gün gelecek ve ben bundan da sıkılacağım... 
Ben alfayım ve benim isteklerim her şeyden önce gelir.
Fakat, alfa güvenilirdir ; ben verdiğim sözde duracağım.
Ben umudum, ben ışığım, ben yolum... 
Ben umuttaki zayıflık, ben karanlık, ben yoldaki dikenim... 
Ben başlangıç ve sonum.
Burada dolu dolu bir hayat yaşayacaksınız.
Dediğim gibi, çürük tayfa siktir olsun gitsin.
Sizin sıkılmamanız için yazdığım bilgiler, en kral psikoloji kitabında dahi yok ; unutmayın...

Bazı gerizekalı orospu çocukları ''Daha bişey anlatmıyo ki zaaaaaaaaaa'' felan diyor.
Lan dangalak, sen daha cümle kuramıyorsun... 
Benim konuştuğum şahıs alfan, senin gibi değersiz bir gerizekalıya şans vermeye ikna etmeye çalışıyorum onu.
Çünkü kezban anan onu küstürdü, gerçekler bunlar... 
Ayrıca, değişeceksiniz ; fakat neden değiştiğinizi bilmeyeceksiniz... 
Sizce bu mükemmel taktikleri aciz insanların eline verir miyim ?
Direkt olarak paraya dökersiniz amk... 
Bu nesilden nesile giden bir bilgi olacak.
Ve emin olabilirsiniz ki, bu değişimi sizlere sadece ben verebilirim.
Dürüst olmak gerekirse, hepinizin amına çakim.
Alfa olmak isteyen devam etsin ve bana güvensin ; betalığıyla mutluluk duyan blogu terketsin.
Çürük, aciz, kezban tayfayı burada istemiyorum... 
Bu kadar basit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder