2 Şubat 2014 Pazar

Ego


En sevdiğim oluşum ''ego''dur.
Yıkıldığında, sahibine en fazla hasar veren benlik parçası...
Şimdi, egosunu parçaladığınız betaların götünüzde gezmesi kadar eğlenceli olan bir şey var mıdır ?
Vardır...
O orospu çocuklarından binlerce kat daha iyi bir hayat yaşadığınızı bilmek...
Ben mükemmelim orospu çocukları, siz kaybediyorsunuz.
Daima siz kaybettiniz.
Siz kaybedeceksiniz...
Ben, asla kaybetmem.
Bunu gördüler, gördünüz...
Benim hayatımı tam anlamıyla en yakınımdaki dostum dahi bilmez.
Bunu haketmez çünkü, sadece mükemmel olduğunu bilmesi yeterlidir.
Kaldırdığı onlarca dişiyi anlatan, yaptıklarıyla övünen birisinin egosu yüksektir.
Ve, burada olmayı haketmiyor demektir.
Bana kalırsa sonuna kadar takip etsin ve yarrağı yesin...
Ahahaha...
Aptal herifler...
Sizce, buradan herkes faydalanabilecek mi ?
Neden betalar dişi kaldıramıyor ?
Neden diğerleri çatır çatır başarı hikayeleriyle geliyorlar ?
Neden şuan başarı hikayesi yazamayanlar, ileride yazacaklar ?
(Buradan sonrası ''http://www.youtube.com/watch?v=VMvFni5APn0 '' eşliğinde okunmalıdır)
Hayatım, sadece benim kontrolümdedir.
Belki çok ağır betalık yapan bir dangalaktan intikam almak için açıldı bu blog (Çok düşük bir ihtimal lan bu), belki de egomu beslemek için (Bu daha da düşük amk)...
Neden bana güveniyorsun ?
Beni tanıyor musun ?
Sesimi duydun mu ?
Neden klavyeye değen parmaklar yerine, güzel şeyler düşünüyorsun ?
Neden ?
Bilmiyorsun, değil mi ölü adam ?
Hiçbir şeyi bilmiyorsun...
Nefret ettiğin bir işte çalışacaksın, bunu sana garanti ediyorum.
Zorluklar peşini bırakmayacak, bunu sana garanti ediyorum.
İnsanların seni üzmesine izin vereceksin, bunu sana garanti ediyorum.
Bazen seni gerçekten zorlayacaklar, bunu sana garanti ediyorum.
Fakat...
İyi yaşayacaksın.
Bunu sana tüm kalbimle söylüyorum...
İyi yaşayacaksın, hayattan tat alacaksın.
Sen ve ben ölü adam...
Henüz gitmiyoruz.
Geri dönmeliyiz...
Bize ihtiyaç duyulan yere dönmeliyiz.
Kalk orospu çocuğu!
Başladığım şeyi bitirmek zorundasın.
Git ve göster o kezbanlara kim olduğunu...
Başladığım şeyi bitir ve beni gururlandır.
Beni, bir çırağımın başarılı olmasından daha fazla mutlu eden tek şey düzenli çalışan bir boşaltım sistemidir.
şimdi, git ve göster onlara...
Sen, bunun için yaratıldın...
Bana, alfa diyorlar.
Alfa kanka!
Alfa...
Alfa, tüm kuralları değiştiriyor.
Bir alfa bile olsan, güvenebileceğin tek şey takım arkadaşlarındır.
Onlara ihtiyacın var...
Kardeşlerine, ihtiyacın var.
Kimseyi aşırı garizmadan dolayı öldürmek yok, tamam mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder