4 Şubat 2014 Salı

Neden ?
Çünkü kevaşe ananız sizi bu yönde manipüle etti orospu çocukları!
Bu başlığı köpek gibi takip etmek zorundasınız.
O nedenle buradasınız...
Bir alfaya saldırmak için programlandınız ; fakat o alfa sizi manipüle edip kullanıyorsa moronlar ?
Bir betanın anlamasını beklemiyorum zaten amk...
Köpek gibi takip etmek zorundasınız.
Blogu yükseklerde tutan tayfa sizsiniz amk salakları...
Dalga geçtiğim tayfa sizsiniz.
Bu köpek gibi hoşunuza gidiyor, gitmek de zorunda!
Ben alfayım ; hayallerinizdeki yaşama sahibim, hayallerinizdeki dişiye sahibim...
Bu sizi çıldırtıyor, değil mi orospu çocukları ?
Buna alışsanız iyi olur ; buradaki insanların isimlerini daha çok duyacaksınız aciz herifler...
Tabii ki köpek gibi takip edip, bilgisayar başında oturmaktan büyümüş arkalerinizle birlikte acizce ağlayacaksınız...
Ağlayarak, değişim için yırtınarak, köpek gibi dilenerek!
Değişemeyince ne mi olacak ?
Buraya gelip, başlığın biraz daha reklamını yapacaksınız.
Amk reklam isteyen insanlar var, onlara yardımcı olun derim ; çünkü benim reklama ihtiyacım yok orospu çocukları...
Ama tabii, siz çürük ve hizmetçi tayfa başka bir taka yaramadığınızdan, bunu sizlere layık görmem dahi sizin adınıza lütuf...
Hayatınızda, hiçbir şey olamayacaksınız...
Buradan götürdüğünüz ''Kadınlaştırılmış'' erkekler de bana lazım değil ; hoş, buradan adam gitmiyor, sayıyı artırıyorsunuz 
Bu ne demek ?
Ben daha fazla uğraşacağım demek...
Biraz da bana yardımcı olun amuhagoduklarım.
olay başlığı köpek gibi takip etmek değil, bunu biliyorsunuz ; fakat hiçbir halt yiyemeyince de değişebilenlere saygııyorsunuz.
tam bir beta davranışı...
alfaya köpeklik etmek ?
yine o da öyle...
şimdi beta enikler, burada kalın ; başlığı yükseklerde tutun, beni daha fazla yüceltmeye çalışın (daha fazla nereye yükseleceksem amk)...
yapabileceğiniz tek şey, siz farkında olmadan sizi giben bir alfaya köpeklik-kulluk etmektir aciz betalar...
ayrıca itiraf etmeliyim ki, bunu çok iyi yapıyorsunuz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder