4 Şubat 2014 Salı

Bir alfa nedir bilir misin ölü adam ?


http://www.youtube.com/watch?v=RFS5N_yAGTo
Birazdan paylaşılacak yazıyı bu şarkı eşliğinde okumanızı tavsiye ediyorum.
Kendinize güvenerek, inanarak ve değişimi isteyerek...
Değişimi istiyorsan, aç olmak zorundasın!

Bir alfa nedir bilir misin ölü adam ?
Nereden bileceksin yarram...
Sen yanından bile geçmedin.
Geçtiğini sandığın zamanlar oldu ; fakat ''alfa'' tanımı çok daha farklı...
Ne yaparsan yap dişilere çekici gelmek farklı bir olay...
Karakterini istediğin şekilde değiştirmek farklı bir olay...
Her istediğini yapabileceğini bilmek farklı bir olay...
Misalen, şu kodumunun ortamında dahi bana yavşayan sürüyle dişi var inbox'tan...
Misalen, size istediğim şekilde bir karakter sunabilme yeteneğim var eğlenceli bir şekilde... ''
Diyeceğimi felan mı sandınız amuhagodumun malları ?
Bu olay gerçekten farklı...
Bu olay, mükemmel...
Bu olay, ananızın sizi soktuğu kalıbın çok dışında bir olay.
Bu, hissetmek...
Bu, görmek...
Bu, duymak...
Bu, düşünmek...
Bu olay, daha önce hissedemediğini sana ispatlayacak.
Bu olay, daha önce gerçek gözlerinle hayata hiç bakmadığı gösterecek sana ; bunu garanti ederim.
Bu olay, beni tanımadan önce hayal dahi edemediğin alfanın arzulu haykırışlarını sunacak sana...
Bu olay, bir alfanın düşünce tarzıyla avcılık yapmanı sağlayacak...
Mutlu olacaksın kanka!
Özgüven ve hayat dolu olacaksın!
Yolda giderken göz göze geldiğin dişinin arkasını dönüp dönüp sana baktığına emin olarak yaşayacaksın.
İstesen şu karşı masadaki kızıl afeti o gece bağırtarak çitileyeceğini bileceksin, sonuna kadar Güveneceksin yeteneklerine...
Güvendiğin saçma otoriteler yerine, sen otorite olacaksın!
''Özgüvenliyim fak yea'' diye takılan her türlü erkeğin yanında korkuyla oturuşunu izleyeceksin.
Alfa, farklı...
My7 haklıydı kanka...
Alfa...
Alfa, tüm kuralları değiştiriyor.
Basit değil, anlaman lazım bunu.
Şu yönde basit değil: önce ananın yüklediklerini aşman gerekecek.
Sana ''Tek dostun ailen'', ''Diğer insanlar öcü ve sana yardım etmezler'', ''İnsanlardan faydalan sadece zaaa'' diyen orospuyu kafanda çürütmen gerekecek.
Ananı sevme demiyorum, sana yaptıklarını ve türünün hakimiyeti için seni sattığını bil.
Bir omega erkeğiyle beraber büyüdüm.
Anası hırsla gibi törpüledi onu ; sana yapıldığı gibi...
O piçe anasının yaptıklarını görüyordum ve çocukken dahi analiz ediyordum.
Ben bunu çocukken yapıyorsam, sen neden yapamıyorsun ?
Yazılarımdan alacağını aldığını mı sanıyorsun ?
Güldürme beni...
O yazılar okudukça değerlenecek.
Her seferinde yeni bir satır arası bilgisi bulacaksın.
Alfa olmak istiyorsan, tek yol bu...
Dişileri halen amaç olarak görüyorsan, bu başlık seni değiştirmez.
Burada boşuna durma...
Ben hayatım boyunca sadece eğlendim.
Hayatımı istediğim gibi yaşadım...
Dişiler için bir şey yapmadım ; bir şey yaptım, dişiler geldi.
Bir dişi için tek bir mimiğimi dahi oynatmıyorum artık...
Onu etkilemeye ihtiyacım yok ; çünkü zaten etkileniyor...
Hayallerini süslüyor, değil mi ?
Sen de yaşayacaksın bunları...
Ayrıca şöyle de bir olgu var: kız kardeşinize sahip çıkın.
Onun kezbanlaşmaması için elinizden geleni yapın...
İyi davranın, sevgi verin ; ne gerekirse yapın.
Bir nesli iyileştirmeyi düşünüyorum ; amacım bu...
Yani size öğretip geçebilirim, fakat çocuklarınızı dahi ben düşünüyorum şuan.
O halde sen de sike sike yapacaksın...
Yapmayacaksan, çıkışa bas ve git.
Popülariteye ihtiyacım yok, okuyucuya da...
Alfa...
Bir alfayı kimse istemez, buna alıştırın kendinizi...
Hayatınızda birçok rakip çıkacak size.
Rakipleri aşmak kolay olacak ; fakat iş yine sende bitiyor.
Alfanı serbest bırakmak zorundasın...
Benim yaşadığım hayatı yaşamak istiyorsan, bunu yapmak zorundasın.
Belki benim kadar mükemmel değilsin ; fakat bu bana asla yaklaşamayacağın anlamına gelmiyor.
Güven...
Güven çok önemlidir.
Yani sen eğer bu başlık altındaki iyi niyetli kardeşlerinle halen birleşmediysen, o halde boşuna buradasın.
Bir alfanın iletişim yetenekleri çok güçlüdür.
''Beni inceleyin'' derken, siz acizlerin övgüsüne ihtiyacım olduğu için değil ; ders almanız açısından söyledim.
Karşı karşıya değiliz, işin büyük çoğunluğu sizde...
Yani beni görmedin...
Yanımda 2-3 gün durup ''alfa''lığı bir köşesinden yakalayan adamlardan olamayacaksın.
Tabularını kendin aşmak zorundasın.
Ya da bir alfa tarafından ezilecek bir beta olabilirsin ; daha az zahmetli olur ve daha az ilgi ister.
İnsanlar, siz onları sindirmediğiniz sürece üzerinize gelirler.
Bu sindirme işlemi, aciz betaların yahut basit dişilerin yaptığı çirkefçe yollardan yapılmaz alfalar tarafından...
Kendine güvenirsin ve ezilirler.
Aklın almıyor, değil mi ?
Zaten almayacak ; bunu hayatın boyunca öğrenemeyeceksin.
Sadece uygulayabileceksin.
Bu yazıyla aklını kavramlarla bloke ederken, bilinçaltına nasıl aktığımı fark etmeni beklemiyorum.
Fakat bunu sen de yapabileceksin.
Hatta şuan akmamam için bilinçaltın kalkan ördü ; fakat bu basit önlemler benim yeteneklerimi durduramaz.
Sen de böyle olacaksın...
Olmak zorundasın.
Doğa, zayıf olanları eler.
Onlar da inci sözlüğe gelip ''bunu çok sık yapmam'' adlı başlığa sarıp alpha'yı eğlendirirler.
Eğer aciz olursan, sadece ve sadece bir alfanın eğlencesi olursun.
Anan bunu söylemedi, değil mi ?
Tahmin etmiştim.
Tabii ki söylemedi.
Yazıyı düzgün okumuyorsun...
Söylediğim gibi: ''Bir alfayı kimse istemez''
Seni istememelerine rağmen onları köpek gibi eğitmek için ise, bana güvenmen şart...
Bana bağlanman şart...
Çünkü benim diğer acizler gibi seni bırakmayacağımı biliyorsun.
O biliyor...
Alfan biliyor...
Ben, senin iyiliğin için buradayım.
My7 haklıydı kanka!
Alfa...
Alfa, tüm kuralları değiştiriyor...
Ve sen ölü adam, yeni bir hayata başlayacaksın.
İnsanlar sadece basit kumlar olacak ; sen ise o kumlardan kaleler inşa edeceksin.
Bunlar gerçekleşecek, sana garanti ediyorum.
Ben üzerime düşeni yaparım kanka...
Sen ?
İşte bu kısım sorunlu olan taraf...
Ve sen, sorunlu olan parçaysan, elenirsin sadece.
Ben de mükemmel yaşamıma devam ederim ; benim için sadece bir hiçsin.
Kendini toplamadığın sürece de gözümde asla yükselemeyeceksin...
Aşk, dişilerin uydurmasıdır ; bunu biliyorsun.
Fakat bir aşk olacaksa, yaşama aşkın olsun...
Her şeyi başarabileceğin bir hayat var önünde...
Ve ben, alpha...
Seni değiştiriyorum...
Hahahahaha...
Umutlu ol orospu çocuğu...
Çok daha iyi olacaksın...
Durdurulamaz...
Yok edilmek istenen fakat deli gibi arzulanan...
Güçlü olan, karar veren, umursamayan...
Hepsi olacaksın.
Hepsi kanka, hepsi!
Seni durduramayacaklar...
İstediklerini yapacaksın bu hayatta...
İş dünyasındaki lider, flört olaylarındaki çapkın prens...
Ne istersen o olacaksın...
Ne kadar istersen, o kadar olacaksın...
Şaka yapmıyorum, bunu biliyorsun.
İçinde olanı çıkarman için bana ihtiyacın var...
Çıkardıktan sonra da güçlendireceğiz evlat...
Güçlendireceğiz ve seni mükemmeleştireceğiz.
Eğitimin bitince de, hayatında dahi görmediğin büyük ve elit bir ''alfa grubu''nun üyesi olacaksın.
ve ben, my7...
Sana bunu garanti ediyorum.
Şimdiden mükemmel hissetmeye alış ; çünkü ileride bu doz artacak.
Ben mükemmelim orospu çocuğu, sen kaybediyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder