4 Şubat 2014 Salı

Herkes hakettiğini alır ; fazlası yahut azı yoktur.


Lan cidden sikimde değil dinleyen felan...
Ben çoğu adamın hayatını değiştirdim bile.
Değişmeyen betalar, saldıran betalar, sabırsız betalar da değişmesin amk.
Zaten herkesin ait olduğu bir hiyerarşi vardır.
Burada beni saldıran andaval, blogu takip etse dahi bir bok anlayamaz ; anlayana saldırır.
Bir bok anlasa dahi, gerçek bir alfa olamaz ; olana saldırır.
Bazıları buradan değişmez ; bazılarıyla yüz yüze olmam gerekir.
Fakat takip edenlerin %90'ı rahat bir şekilde değişecektir.
Unutma, benim ciddi olmak yahut okuyucu kitlemi korumak gibi bir sıkıntım yok.
Seçilmiş olan, asil olan, zeki olan kendini her yerde belli eder.
Burası takılmak istediğim bir yer değil ; yani yazı dizim bitince benim nasıl hatırlandığım pek önemli değil bana göre...
Gerçek hayatımda böyle miyim ?
Tabii ki hayır.
Fakat her yerin sorumlulukları vardır ve ben burada asla ''Birçok karakteri'' canlandırarak size alfa seçeneklerini sunuyorum.
Adam akıllı karakter analizi yapanlar, bir gün önce ''Ciddi-seviyeli''yi görürken, diğer gün ''Dalga geçen-umursamaz''ı karşılarında buluyorlar.
Gizlilik, birinci kuralımdır.
Ne kendi karakterimi, ne de yaşantımı söylerim burada.
Çünkü adım gibi biliyorum ki, bu başlığı üye olmadığı halde takip eden yüzlerce omega var.
Beni tanıyanlar dahi vardır ; adım gibi eminim.
Bazen işi cıvıttırmam, betaların üslubuma takılıp elenmesi şeklinde yapılan basit bir manipülasyon...
Yani bunun gibi onlarca numara çekiyorum ben burada.
''Bana güvenen ve alfalığı hakeden'' alfa olacak ; geri kalan kesimden bir kişi dahi alfa olmayacak burada...
Şöyle bir olay da var: ben öğretmek için kasmam.
Ben eğlenirim, insanlar daha iyi olur...
''Para kazanmak için kılımı kıpırdatmam ; bir şey yaparım para eder.'' mantığı bu...
Dişilere de daima böyle yaklaştım ve özel bir altın dişi buldum kendime.
Yani, kaybedecek bir şeyim kesinlikle yok burada...
Ben, elit grubum için daha fazla alfa topluyorum da diyebilirim.
Sen ne alırsan, o var bu başlıkta...
Takip eden ve seven de var, nefret edip propaganda yapan da...
''Hangisi hoşuna gider?'' dersen, ikincisi daha bir işime gelir.
Beni karalamaya ıkınıp, köpek gibi yazılarımı okurlar ; elbette analarından ileriye gidemeyeceklerdir.
Benim görüşmeyi planladığım ve gerçekten seviyeli olan dostlarım da var bu başlıkta...
Herkes hakettiğini alır ; fazlası yahut azı yoktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder