4 Şubat 2014 Salı

Balığa çıktığınızda en önemli etkenler oltanız, yeminiz ve sabrınızdır...
Sıradan bir yem atsanız dahi, farklı çeşit balıklar yakalayabilirsiniz fakat bu daha çok şans faktörüdür.
Sıradan yollarla farklı karakterdeki kadınları da etkilemeniz mümkündür ama tamamen şanstır...
Ben bu blogda sizlere hangi oltayı, hangi yemi kullanmanız gerektiğini ve avlayacağınız kadının spesifik özelliklerini vereceğim.
Fakat şunu unutmayın : avınızı tanımazsanız, avınız tarafından avlanılırsınız.
Biz de önce tanıyacağız, sonra av tekniklerine geçeceğiz...
Ancak şunu tekrar söylemek istiyorum : halen ısınma turlarındayız ve size çok önemli bilgileri vermedim.
Belki söylediklerimi hayatında ilk kez duydu çoğunuz ve hatta başlıktan alacağını aldığını düşünüyor...
Sonuna kadar da yanılıyor...
Henüz önemli diyebileceğim hiçbir bilgiyi sunmadım buraya...
Yazdıklarım yeterli değil mi ? Yeterli aslında, sıradan birisi bunları yazsa böyle düşünürdü...
Ancak biz kadınların o karanlık ve fitneyle dolu mahzenlerini birer birer çözümleyeceğiz.
Ve emin olabilirsiniz ki : 1 dakika içinde karşısındaki dişiyi çözümleyip hangi taktiği izleyeceğini belirlemiş olan Usta bir avcıya dönüşeceksiniz bu başlıktan sonra...
''Ben bu şekilde mutluyum.'' diyenler, blogu okumasın ; çünkü bu yazılar sizi ister istemez etkiliyor ve bilinçaltınızı yeniden dizayn ediyor.
Yazılar bittiğinde kadınlara sadece av gözüyle bakabileceksiniz...
''Ben aşık olmak istiyorum'' felan ayarında birisi varsa, şuan bu yazıyı okuyor olması bile onun için büyük tehlike arzeder, söyleyeyim tekrardan...
psikoloji üzerine çok deneme okudum, araştırdım...
Ne yapacağımı ve nasıl yapacağımı biliyorum.
Sizin tek yapmanız gereken okumak ve bilgileri özümseyebilmek...
Size o kadar farklı bakış perspektifi kazandıracağım ki, önceki ilişkilerinizdeki problemlerinizden tutun da Karşınızdaki kızın sizin hakkınızda ne düşündüğüne kadar anlayabileceksiniz...
Karşınızdaki dişinin düşüncelerini öğrenince ne mi olacak ?
Onları değiştireceğiz ve istediğimiz gibi şekillendireceğiz ; manipülasyon teknikleriyle bilinçaltını darmadağın edip sizi ütopya'sı olarak görmesini sağlayacağız...
Yeterince ustalaştığınızda, yaş yahut cinsiyet farketmeden bunu tüm insanlarda uygulayabileceksiniz.
Bir gün bu kadar ustalaşacağınıza emin olun ve bana güvenin...
Onları manipüle edip görünmez olduğunuza bile inandırabileceksiniz...

Yalanına sokuyumcular için özel:
http://haber.mynet.com/un... nmez-oldu-481278-magazin/ bu haber...
http://video.mynet.com/ga... ist-gorunmez-oldu/409791/ bu da videosu...

Şakası bir yana, bir keresinde üç kızı o odada onlarla beraber oturmadığıma, o an orada olmadığıma dair manipüle etmeye çalıştım ve başardım...
Üç farklı karakter analizinı aynı anda yürüttüğüm için biraz yorucuydu fakat değdi...
Kızlar o an bana dokunabilecek yakınlıktalardı ; dokunsalara orada olduğumu hissedeceklerdi, fakat dokunmuyorlardı.
Çünkü bana inanmak istiyorlardı ; benim söylediklerimin yalan olduğu gerçeğini gözardı ettiler bu nedenle...
manipülasyonun temeli budur...
Fakat ben bunu yaptığımda, alfa değildim.
Yani karakter analizlerini ve beden dili ayarlamalarını kendim yapıyordum ; bazen hatalar oluyordu.
Alfa, bu hataları kendisi düzeltir ve otomatik bir şekilde çalıştırır bu olayı...
Hiçbir bok anlamasanız dahi okuyun diyorum ya hani, cidden okuyun.
Benim işim sizinle yahut sizin anlamanızla değil ; olay bu kadar basit...
Karşındakinin düşünmek istediklerini onun bilinçaltına yerleştirirsin ve o, bunları kendisinin düşündüğünü sanar...
Ayrıca manipülasyonun hedefi bilinç değil, bilinçaltıdır...
Bu nedenle hiçbir savunma mekanizmasıyla karşı karşıya kalmadan %100 garantiyle çalışır...
Derren Brown'ın oraya o kutuyu götürmesinin sebebi bilinci o kutuyla meşgul ederken bilinçaltına dalış yapmaktı...
Karşısındaki mantıklı bir varlık, bir erkek...
Fakat kızların bilincini meşgul etmek için özgüvenli bir oturuş yeterlidir.
Bu nedenle özgüvene bu kadar önem verdim. özgüveniniz halen gelişmekte, bunu da bilin...
Kızların gözlem yeteneklerinin bir erkeği atomlarına ayıracak kadar kuvvetli olduğunu söylemiştim...
Bir erkek oturuşunun özgüvenli görünmek için kasıntı mı, yoksa gerçekten özgüvenli mi olduğunu bir bakışta anlarlar...
Fakat bazı ekonomik boy beyne sahip kızların bilincini meşgul etmeye gerek yoktur ; çünkü başka şeylerle yeterince meşguldür...
Şansınızı sikeyim beyler, o ekonomik boy beyinliler türk kızları oluyor...
Sex esnasında bile farklı şeyler düşünen varlıklar...
Bilinci sürekli meşgul olan dişi türleri...
İşte avınız bu olacak ; bu nedenle şanslısınız götelekler...
Merak etmeyin ve bana güvenin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder