2 Şubat 2014 Pazar

Beyler bu arada olay reddedilmek değil.

Olay, alfa karakteri sergileyerek reddedilmek...
Bugün bir avm'de bir dişi çalışan vardı.
Bir ürünün yerinde olmadığını, ellerinde bulunup bulunmadığını sormak için gittim yanına...
Misalen amcık hoşafı...
Tok bir ses tonuyla ''pardon, amcık hoşafı nerede?'' dedim.
Dişi bir an alfa çekimine kapıldı mala bağladı.
Sonra ''amacık hoşafı? .s.s''ye bağladı.
''Tamamdır'' dedim ; çünkü anladım yeni başladığını...
Ben ''Tamamdır'' dedikten sonra ''Ben yeni bhaşladım .s.s'' dedi.
''Bu kadar belli etme'' dedim gülerek...
Dişi şaşırdı ve ben yanından sesli gülerek uzaklaşırken düşüncelere dalmıştı.
İşim tekrar onun bölümüne düştü bir şekilde...
Benimle ilgilenirken 40 yıllık dostummuş gibiydi ve son derece dürüsttü.
Yani, bu olay dişilerle alakalı değil.
Benim oradaki son amacım bile değildi o dişiyi tav etmek...
Ben dalga geçtim, eğlendim.
Hatta bir süre sonra fazla mala bağlamasın diye birçok dalga geçecek malzeme ortadayken dalga geçmedim.
Yani, ''İçimden geleni'' yaptım ve istediğim gibi yaşadım.
Bu olay özbenliğinize kavuşmak ve onu iletişimlerinize yansıtmak...
Siz bunu doğru şekilde yapınca, hayatınızda başarısız olmanızın küçücük bir ihtimali olabilir mi ?
Düşünün amk...
Ayrıca, sizler de çekici bir alfa olarak reddedileceksiniz ; bir öküz, aktar kafalı, kömüş (güldüm) olarak değil...
Doğru bir şekilde iletişim kurup alfanızı iletişime dahil etmeye çalışacaksınız...
Olayımızın özü budur ; aksini de söylemedim zaten...
Siz orada umursamayıp eğlenmek, aynı zamanda reddedilmek için olacaksınız.
Yani taktiklerinizi deneyeceksiniz ; fakat olay reddedilmek olacak.
Bir şeyi de anlayın amına kodumun andavalları
Anasını siktiğimin mongolları
Puh (tükürme efekti)

Dişilerde mantık olsaydı zaten bu iyi çocuklara çoktan verirlerdi.
Sen de elini sikiyorsun...
Ben kötü çocuğum ve ananı bile sikiyorum.
Şimdi siktir git ve eski türk filmlerini tekrar izle aciz orospu fırtlaması...

Hata yapıyorsunuz, çünkü hala iyi çocuksunuz.
Çünkü hala mantık arayıp iltifat edene verdiklerini sanıyorsunuz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder