4 Şubat 2014 Salı

Koku


Koku, daima önemlidir.
Alfa zaten kendisine ''kendisi'' için bakar...
Yani kendini tam da alfa olarak hissetmek için sporunu yapıp, fiziksel olarak güzel de görünmen gerekir.
Bir alfa, bir önderdir.
Her açıdan bir önderdir...
Mental açığı ben kapatıyorum ; fakat fiziksel açık, koku size kalmış bir durum.
''Pahalı parfümler daha kalitelidir fak yeaaa'' mantığıyla gitmeyin.
Yeri gelir migros'taki 6 liralık axe serisi de çok iyi işler çıkarır...
Açıkçası ben parfüme para yatırmam ; bana hediye gelir genelde dişilerden.
Parfüme yüzlerce lira verecek kadar önem vermeyin ; fakat gözardı da etmeyin.
Hoş bir koku, daima iyidir.


Saatlerdir buradayım ; artık gitme zamanı...
Yazdıklarımı iyice okuyup özümsemediğiniz sürece değişim gelmez.
Yüz yüze değiliz, olay benim yeteneklerime bakmıyor yani ; ben yazarım, sen okur-anlarsın.
Fakat bu başlıktan birçok kişinin güzel bir hayata başlayabileceğini tahmin etmek şimdiden zor değil.
İyi geceler...

Şu sözler çok önemli, bu nedenle tekrarlamam gerekli:
-Birisine vazgeçilemez olduğunu hissettirdiğin an ilk vazgeçtiği kişi sen olursun.
-Hayat önümüze iki ilüzyon sunar : aşk ve masumiyet... bu ikili de kadınların en büyük silahlarıdır...
-Hayatta yaşadığınız her türlü problem doğrudan veya dolaylı olarak bir dişiyle ilgilidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder