4 Şubat 2014 Salı

Ananız


http://www.webteizle.com/yabancifilm/4125-ekspres-kasa-10-items-or-less-turkce-dublaj-izle.html
Niye her filmden sonra yarrak gibi hissediyorum ?
Hayır, olaylar güzel fakat kendimi bildim bileli filmler bitince sona takılırım.
''Bu amklar niye görüşmeyecek şimdi?'' felan diye düşünüyorum şuanda.
Bu kusur mu ?
Evet...
Hoşuma gidiyor mu ?
Evet...
Olduğum kişiyi seviyorum beyler...
Bu nedenle tamamen kusursuz bir alfaya dönüşmeme gerek yok.
Ben mutluyum.
Yani dişiler gelirse ekime, gelmezse gibime...
Geliyorlar ama...
Yani ?
Ananız

Filmdeki adam bir alfa, fakat farklı bir alfa...
İletişim alfası denilebilir.
Gördüğünüz üzre her ortamı domine ediyor ve ''belki benim kadar yakışıklı değilsin ama... '', ''seksi Vücudumun son hücresine kadar hissediyorum... '', ''sen benimle seks yapmak istiyorsun'' felan diyor.
Bahsettiğim dalga geçme olayı böyle şeyler...
''O tip ne la amına goduum ahahahaha'' yaparsan, sana yakışmaz ki amk...

Bu gece beta-alfa-omega'ya değineceğim.
Yarın da dişilerde ergenliğe bakarız...
Dişilerin aslında sıfır özgüvene rağmen sizi nasıl siktiklerini görürsünüz.
Ayrıca, filmdeki dişi tahmininiz üzre ''altın dişi''ydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder