4 Şubat 2014 Salı

Ayrıca halen inbox'tan ''işe yarar mı zamqi'' yazanlar var.
O andavallara hiçbir bok işe yaramaz.
Okumayın, siktir olun gidin.
Yeterince adam var, kalabalıklaşmasın bari amk...
Popülerlik felan sikimde değil.
O nedenle hepinizin anasını sikeyim orrospu çocukları !
Okumayın.

Ben popülerlik isteyen birisi değildim.
O nedenle ''küçük çaplı birkaç sözlükte yeterince hayat değiştirsem yeter'' diye düşündüm.
Fakat betalar...
Her yerdeler kanka!
Her yerde...
O popülerlik istiyordu, o nedenle inci sözlüğe geldi ; çalıntı başlıklarla, acizce...
Gereksiz...
Bana okuduğunu anlayan ve sonuna kadar özümseyen adamlar lazım.
Bu, herkese göre değil.

''Alfa olunca bütün kızlarla aranda cinsel bi gerilim olmak zorundamıdır panpa yani eğer tarifini verdiğin alfa erkeği gibi küstahça davranırsan etrafında normal bi kız arkadaşın kalmaz ki''
Bir gerizekalı da bu...
Moronlarla işim yok.
Anlamıyorsanız, baştan okuyun.
Aksi takdirde siktir olup gidebilirsiniz.
Bu gerizekalı da, her zaman küstah olacağız sanıyor işte.

Artık burada güçsüz tabaka istemiyorum.
Zeki olan onlarca adam var burada...
Gerisi siktir olsun gitsin.
İhtiyacım yok amk, siktirin gidin popülerlik kokan başlıkları...
Hadi anasını siktiklerim, hadi.

Evet, evet, evet...
Ben de özledim analarınızı.
Amk şaka bir yana, çiftler randevusu yarrak gibi oluyor ; dişiler kapışıyor amk...
Arkadaşımın sevgilisi hafiften meyillendi bana, benim altın dişi çaktı olayı...
Aralarında soğuk savaş vardı lan bildiğin...
Kahkaha atmamak için kendimi kasmaktan yoruldum.
Neyse, kazasız belasız atlattık amk...
Birazdan, ananız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder