4 Şubat 2014 Salı

Tek umudun sendin...

Dünyanın gördüğü en muazzam yaşam formu olan insanoğlu...
Şuan, bilinçaltı karanlık mahzenlerle ve zihni kırılamayan kabuklarla dolu...
Yapılacak tek bir şey var: bilinçaltına gir ve benliğini geri al!
Neler oluyor biliyor musun ?
Tabii ki bilmiyorsun, sana bir özet geçeyim istersen...
Dışarıda elimize veriyorlar...
Hem de dişiler!
İnanabiliyor musun ?
Tek umudun kimdi biliyor musun ?
Nereden bileceksin ki ?
Tek umudun sendin...
Kendi umudunu parçalamandan dolayı tebrik ediyorum seni.
Zaten yeterince düşmanın varken, bir de kafandan uydurduğun ''Özgüvensizlik'' diye boktan sebeplerle Kendini iyice ölü adama çevirdin.
Kendi karakterini, kendin belirlersin evlat...
Dışarıdan gelen hiçbir sapık orospu çocuğu, seni, sen istemediğin sürece etkileyemez.
Fakat işine geldi...
Hepinizin işine geldi...
Köleleştirilmek ve törpülenmek ?
Bu muydu lan işinize gelen ?
Sapık orospu çocukları...
Size ne olacağını söyleyeyim.
Öleceksiniz!
Ve ''Özgüvensizlik'' yüzünden hiçbir bok yiyemeden öleceksiniz, ölü adamlar...
Ben, değiştim.
Size olanlar bana olmadı mı sanıyorsunuz ?
Törpülenmek...
Güzel bir his miydi sanıyorsunuz ?
Parçalanmak, benliğinin yok edilmesi, o kevaşeler tarafından sömürülmek...
Ben, onları yendim!
Onları, püskürttüm.
Yıktıklarını, tamir ettim.
Yalnız mıyım sanıyorsunuz ?
Hayır...
Yüzlerce çırağım var...
Alfaları tek çatı altında topluyorum.
Ben, yalnız değilim.
Sizler de değilsiniz...
Fakat benden öncekiler yalnızdı.
Ben, kuralları değiştiriyorum.
Bana alfa diyorlar...
Saygı duydukları için mi ?
Hayır...
Sevdikleri için mi ?
Hayır...
Alfa olduğum için...
Ya sen ?
Sen nesin ?
Beta ?
Omega ?
Daha bu kavramları bile bilmezken, hayatı yaşayabileceğini felan mı sanıyorsun sen ?
Yani annen mi söyledi bunları ?
Seni özel olduğuna felan da inandırıp, çaba göstermemeni de sağlamıştır eminim.
Bu kafayla hiçbir halt olamayacaksın.
O nedenle, oku, özümse ve takip et.

İnsanoğlu...
Görülen en özel canlı...
Kapasiteleri sınırsız olan ve kendi kendine düşman olan yaşam formu...
Yönetmek için bu gezegende...
Fakat...
Fakat yönetim, hiyerarşiyi gerektirir.
Liderliği, kendinden eminliği gerektirir.
Yönetim, farklı vasıfları gerektirir.
İnsanoğlu, bu vasıflara doğuştan sahiptir ; fakat, günümüz şartlarında olaylar farklıdır.
Asil alfalarla birlikte, aşağılık betalar ve sakin omegalar da yer alır savaş sahrasında...
Düşmanını tanımadığın sürece, ona üstünlük sağlayamazsın...

Alfa erkeği nedir ?
Liderlik, güç, özgüven timsalidir...
Her şeyi o domine eder ve birçok rakibi olmasına rağmen rahattır ; onları altedebileceğini bilir.
Öz konuşur ; iletişim yeteneği yüksektir ve insanlara şakayla karışık takılır...
Kendine güvendiğini yeri geldiğinde fazlasıyla belli eder, genelde cool ve ciddidir.
Alaycı ve hafif küstah bir tavrı olmasına rağmen, samimi ve iyi niyetli olmasıyla birlikte çok sevilir bu tip...

Beta erkeği nedir ?
Kendisini doğuran ve yetiştiren beta dişi tarafından, yeteneklerinin törpülenmesi ve ''kadınlaştırılması'' sonucu ortaya çıkan sinsi, korkak, sırtlan tiplemesidir.
Umursanmaya asla ama asla değmez ; alfa olması en zor olan tiptir.
Acıklı olan ise, asla tam olarak bir alfa olamayacaktır.
Dişiler gibidir ; çok konuşur, cıvıktır, saçmalar.
Dedikodunun en iyisini yapar, laf taşır, arkadan iş çevirir ; fakat tabii ki alfa onu umursayıp ona ''resmilik'' kazandırmadıkça hiçbir işe yaramaz.
Alfalar, zevk için betalarla savaşabilir.

Omega erkeği nedir ?
Alfa olabilecekken olmayıp, eksik liderlik yeteneği nedeniyle korkup ikinci planda kalan tiptir.
Bayağı az konuşur, kendini pek ifade edemez, güven problemi olduğu için espri felan yapamaz ; bir alfayı Görüp özendiğinde en fazla yapabileceği bir beta cıvıklığıdır.
Alfa olabilitesi en yüksek olan gruptur.
Çamur atmaz, temiz ve güvenilirdir...
Görev adamıdır.
Crysis'teki alcatraz, omega erkeği için biçilmiş kaftandır ; 3. oyunda alfa oluyor, trailerdaki hafif espriler felan belli ediyor bunu.

Not: Her tip, birbirine dönüşebilir.
Bir alfa betaya, omegaya ; bir omega, alfaya dönüşebilir.
''Betalardan bir bok olmaz'' demek istemiyorum ; fakat cidden betalardan bir bok olmaz.
Nadiren seçilmiş olanlar ve iyi bir alfa önderliğinde gidenler önce omegaya, oradan da alfaya geçiş yapabilir.

Not2: amaç, asla dişiler değildir.
Amaç, kendinizi bulmaktır ; dişiler zaten peşinizden gelecektir.
Şuanda dahi dışarı çıkıp her gördüğünüz güzel kıza kahve içme teklifi ederseniz, illa ki birisi sizin olur...
Önemli olan, başarı yüzdesini yukarı çekmek ve bir alfa gibi keyifli yaşayıp, altın dişi bulup, alfa evlatlar yetiştirmektir...
Dişilerle olan ilişkileriniz arttıkça, asla hayatınızı sikmeye değmeyecek varlıklar olduğunu göreceksiniz.
Fakat, olay yine sizde bitiyor...
Yüzleşmeniz gereken gerçekler ve kırmanız gereken ''dişi özellikleri'' var üzerinizde...
Siz kendinizle uğraşmadıktan sonra, ben sizinle uğraşmam.
Kendisine değer vermeyene, ben de değer verip ilgilenmem.
O nedenle ''Zamqie deqishim yoq xd xd'' tarzlı mesajlar atmak yerine, değişen ve şimdiden başarı öyküleri getirenlere bakıp suçu kendinizde arayın.
Bu bir tavsiye tabii ki, aşağılık ve erkeğin huursu bir beta olarak yaşayıp öyle ölebilirsin ; bu beni pek bağlamıyor.

They call me... my7.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder