4 Şubat 2014 Salı

Alfa dediğim olgu, bilinçaltınıza ekilen taktikler-beden dili makyajları-sürekli cazibe yayma üçlüsünü tetikleyip otomatik olarak kullanan olgudur.
Bu olguyla para kazanabilirim...
Fakat eğer birçok insanın hayatını değiştirirsem, işte o zaman iyilik yapmış olurum.
Burada şöyle bir potansiyel var: birisi, kesinlikle bir dişiyle alakalı boktan bir durum yaşamış.
Terkedilmiş olabilir, aşağılayıcı bir şekilde reddedilmiş olabilir.
İyilik yapma amacım hem üzülmeye değmeyecek, hem de basit olmalarını sizlere göstermek...
Zaten sonrasında da intikamınızı fazlasıyla alabileceksiniz...
Yazımın başında ''Yatmak istediklerinizi sıralayın'' demiştim.
Ciddiydim ve hala ciddiyim.

Alfalar farklıdır.
Ben ciddi ve cool fakat kaliteli espri yapan bir karakterde alfaya sahibim.
Alfamı sevdiğim için özelliklerini değiştirmedim... 
Bu senin de aynı alfaya sahip olacağın anlsevgi gelmiyor.
Her şey keyfine kalmış...

İki alfa, kavga etmez ; birbirlerini övebilirler.
Fakat bir betayı övmen demek, betanın artık diğer betalardan öne çıkması ve sana rakip olması demektir.
Alfa umursamaz ve küstahtır ; fakat komiktir de, yani iyi espri yapar.
İnsanlarla ilgilenir, abartmadan... 
Labirentten çıkan-çıkaran alfadır.
Yani kasıntı değil, samimi ve cooldur.
Laf salatası yapmaz ; öz konuşur.
Bu toplumda böyle... 
İkili muhabbetlerde yahut bir kafede istediğiniz kadar kaliteli espri yapabilirsiniz fakat yine abartmamak şartıyla... 
Şuan bahsetmemin amacı, sana genelkültür olsun.
Zaten dönüştüğün zaman göreceksin.
Birçok alfa tipi var... 
Tony Stark, yani demir adam bir alfadır.
Fakat fazlasıyla espri yapar, küstahtır ve cooldur.
Cristiano Ronaldo da alfadır... 
Çocuksudur, çok güler.
Fakat yeri geldiğinde ciddi olup sırtlar takımı.
Yani alfalık, ciddi ve kasıntı olmak değildir.
Yeri geldiğinde ciddi olacaksın ; fakat asla ''How cool i am fak yeaaaaaaaaa'' ayağında birisi de olma.
Birisi seni övdüğünde (Yalakalık yapan bir beta), ''Bildiğim şeyleri tekrar etmekten vazgeç.'' diyebilecek kadar küstah ; fakat birçok dişi aynı anda seni överken umursamayacak kadar cooldur alfa... 
Tanımı yok amk işte, yazdırıyorsun bana.
sikerim lan atarlandım.

Orospuların erkekleri törpülemesine, hayallerinden vazgeçirmesine, yeteneklerini köreltmesine izin vermeyeceğim.
Ben bunun için buradayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder