2 Şubat 2014 Pazar

Benim, zayıf tabakaya ihtiyacım yok.


Elenenler olmak zorunda...
Bu, bir kartalın yeniden doğuşu beyler...
Acı dolu, hakaret dolu, üzücü...
Bunun farkındayım.
Fakat, karşımda değilsin orospu çocuğu!
Ben de isterdim seni incitmeden seni değiştirmeyi, fakat bu imkansız!
Küçük bir yağmur olmadan, gökkuşağı çıkmaz...
Bu benim gerçek karakterim mi ?
Yoksa sana sunmak zorunda olduğum mu ?
Önce bunun ayırdına var.


Olay korkunç gelecektir...
Olay karanlık gelecektir...
Amacım bu!
Haketmeyenler, hiçbir şey alamayacak.
Anası tarafından iyi törpülenip kadınlaştırılanlar -ki, bunu utanarak söylüyorum-, elenecek...
Korkacaklar bu başlığa girmeye ; bir erkeğin alfaya dönüşüp istediği her şeyi yapabilmesine, hayatının tempolu bir acdc şarkısı gibi akmasına inanamayacaklar!
Geri kalanlar ise kendilerini bulacak, asla üzülmeyecek ve hayatlarında her şeyin kendilerinin elinde olduğunu görecekler.
Hayatları zevkli ve dolu dolu geçecek olanlar, filmlerde-dizilerde-oyunlarda gördüğünüz başroller kadar kusursuz bir şekilde karakterlerini yapılandıracaklar.
Başından beri söylüyorum: bu başlık, güçlü olanlar için...
Bu başlık, şuan yaşadığından daha fazlasını hakettiğine inananlar için...
Bu başlık, ''qız tavlama xde'' değil ; bu başlık, hayatın ta kendisi...
Ben bir asker değilim ; fakat yeri geldiğinde kayıp vermesini iyi bilirim.
Asla ama asla, pes etme...
Bırak yağsın yağmur...
Sen ve ben ölü adam, daha gitmiyoruz.
Bize ihtiyaç duyulan yere geri dönmeliyiz...


Seninle işim bittiğinde, alfa olacaksın...
Ve bir süre sonra, platform değişecek.
Sürekli başka ortamlara geçeceğiz.
Haketmeyenler ise elenecek.
Hayatta daima böyledir...
Bunları önce burada yaşa ki, hayatında karşılaşınca neler yapabileceğini bil!
Bunu da açıklattırdınız, aferim amk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder