4 Şubat 2014 Salı

Bir erkeğin bu hayatta yüzleşmesi gereken şeyler vardır...



Fakat bir alfa-omega, yapısı gereği çabuk güvenir.
Bunun sebebi, yetiştirilişindeki kusursuzluk ve aile hayatındaki güven prensibidir.
Yapacağınız en zor olay, her söylenene inanmamaktır.
Yarın açıklanacak olaylardan sonra, ''alfa olma ödevleri'', ''kendi saha raporlarım'', ''kendi değişimimde yaşadıklarım'', ''dişilerden aldığım tepkiler: öncesi ve sonrası'', ''erkeklerden aldığım tepkiler: öncesi ve sonrası'' gibi eğlenceli konulara değineceğim.
Bilinçaltınızın verdiğimden haberiniz dahi olmadığı bilgileri özümsemesi zaman alır.
Ben hepsini bir gecede yazsam, yine en sadık yariniz sağ eliniz olacaktı.
Ki, daha anlatılacak çok ve zevkli olaylar ; verilecek ödevler, karşılıklı yapılacak çalışmalar var.
Yarından sonraki gün, ilk ödeviniz gelecek.
Ben size ''1 haftada am gibeceksiniz ov yeaaaa'' deseydim, saçma olurdu.
Am basit ve sıkıcıdır beyler ; asıl eğlencenin hayat olduğunu ve dişilerin pastanın üzerindeki çilek olduğunu Göreceksiniz, yavaş yavaş da görmeye başladınız.
Sabırsızlanmayın ; bu bir süreçtir ve katlanılması gerekilen bir yol elbette var.
''Everyone wants happiness, no one wants pain ; but you can't make a rainbow, without a little rain'' felsefesini bana kazandıran dişime de buradan selam olsun!

Unutmamanız gereken en önemli üç şey:
1-betalara güvenme.
2-dişilere güvenme.
3-kendine güven.
Böyle olduğunda, sorunlar aşılacaktır.

Bu arada altın vuruş tek başına bir şey değil ; yüklediklerimle bir takım o...
Yüklediklerimi çalıştıracağım enerji...
Bir saate takılan bir pil gibi olacak ; o saat de tıkır tıkır işleyecek.
Ayrıca, altın vuruşun olacağı gün, emin olun bunu anlarsınız.

Asıl değişim, kesinlikle ödevlerle birlikte gelecek.
Bazı şeyleri daha da iyi göreceksiniz, kendiniz uygulayıp göreceksiniz lan en azından...
Ne kadar farklılaştığınızı ilk kez farkedecek ve kendi değerinize varacaksınız.
Saha görevleri zevklidir ; bir piç ilk saha görevinde milli olmuştu.
Yani sizin kendinize inanmanıza bakıyor her şey...
Tekrarlıyorum: yüz yüze değiliz.
Altyazı geçse dahi, bilinçaltı bazılarını istemeyecektir ; siz de tekrar tekrar okuyarak ona patronun siz Olduğunu göstereceksinizdir tabii ki...
''Değişim, istekle gelir'' olayı budur.
Değişmeyenleri de toplayıp, özel olarak ilgileneceğim.
Büyük bir sorumluluk ve iddialı, farkındayım.
Fakat çoğu iddiamı yerine getirmemden bunu da getireceğimi görebildiğinizi düşünüyorum.
Size kazandıracağım farklı bir perspektif olacak demiştim.
İşte o perspektiften içeri uzattınız başınızı...
Cesareti olmayıp geri dönenler oldu.
Ya siz ?

Dostlar, iş nedeniyle benimle 4 gün takılması gereken bir herif vardı.
Çok asosyal ve ezik bir omegaydı...
3. gün milli oldu ; asla karı-kız felan konuşmadım bu herifle.
Bu pozitif nlp işi bende artık otomatik ; yani muhabbet ettiğim herkeste oluyor.
''Anlat amuha goduuum'' diye çocuklaşmayın ; ben gerekeni yapıyorum zaten.
Farklı perspektife geçirecek şeyler anlatırken, altyazılı olarak da ekiyorum sizlere her şeyi...
Muhabbetle de pekiştiriyoruz, bir alfayı yakından tanıyorsunuz.
İşe yaramayacak ve saçma taktikler isteyen ''pick up art'' isimli bloglara akabilir.
Amk artık biraz insan olun ve yüzlerce kez yaptığım işe karışmayın.
Bu son açıklamaydı bu konuda...

Beyler, alfa olunca ''ben kız gibmem varken oyun oynamam'' felan ayaklarına girip özgüvenle bilgisayar oyunlarını bırakmayın.
Vakit bulur bulmaz creed 3, prototype 2, napoleon total war, black ops 2 ve çıkar çıkmaz da crysis 3'ü almayı planlıyorum...
Bilgisayar oyunları, candır beyler...
Kesinlikle orada tecrübe edindiğiniz olaylar sizi değiştirir.
Gidip ''amnesia: the dark descent'' oynamayın tabii ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder